تاریخ انتشار:۰۰:۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هیچگونه بخشنامه ای مبنی بر بکارگیری نیروی جدید در نهضت سوادآموزی این استان از طریق آزمون توانمندسازی جهاد دانشگاهی کشور صادر و اعلام نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حمدالله خواهش نیک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرگونه اطلاعات مورد نیاز در زمینه بکارگیری نیروی جدید در نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در سایت های www.kb.medu.ir و www.savad.kb.medu.ir اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که آغاز تدریس آنها پس از سال ۱۳۹۲ بوده و در آزمون توانمندسازی امسال جهاد دانشگاهی کشور نیز شرکت کرده اند می توانند همکاری خود را با سوادآموزی استان ادامه دهند.   

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد اعم از قبول شدگان و پذیرفته نشدگان آزمون توانمندسازی امسال جهاد دانشگاهی کشور می شود.

خواهش نیک عنوان کرد: ادامه همکاری این عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد منوط به تمایل آنان و اعلام نیاز شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه استان است.

وی ابراز داشت: بر اساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کشور آموزشیاران کهگیلویه و بویراحمد که امسال به عنوان حق التدریس در مدارس این استان فعالیت می کنند نیز می توانند با سوادآموزی استان ادامه همکاری داشته باشند.

خواهش نیک گفت: نشست های توانمندسازی در طول سال تحصیلی برای این عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و فیلم های آموزشی روش ها و مهارت های تدریس نیز به آنان ارائه خواهد شد.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار