تاریخ انتشار:۱۰:۳۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: با رای اعضای هیئت مدیره، امین وکیلی به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): «رضا خردمند» گفت: به پیشنهاد هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، نشستی جهت انتخاب رئیس جدید خانه مطبوعات استان برگزار شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این نشست با رای اعضای هیئت مدیره «امین وکیلی» به عنوان رئیس، «حمید جهان» نایب رئیس و «صادق الهی نژاد» به عنوان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه «فاطمه رشیدی» به عنوان خزانه دار و «فهیمه صفدری» به عنوان منشی انتخاب شدند، گفت: «سیده زهرا موسوی» و «زیبا کرمی» نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

شایان ذکر است، این نشست تنها به پیشنهاد هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد و به صورت درونی تشکیلاتی برگزار شد./ شبستان 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.