تاریخ انتشار:۰۸:۵۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با حضور محمدعلی وکیلی عضو فارکسیون امید مجلس در حالی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج برگزار شد که دانشجویان شرکت کننده در این نشست از حضور سیاسیون به صورت گسترده در این نشست و تبدیل آن به میتینگ انتخاباتی به شدت انتقاد کردند.

به گزارش فارس، یکی از دانشجویان با حضور پشت تریبون در حالی که منتقد وضعیت حاکم در سالن حکیم جرجانی و تبدیل نشست دانشجویی به میتینگ انتخاباتی توسط هواداران وکیلی  بود خطاب به او و افراد حاضر در نشست گفت: با این اقداماتی که شما انجام می‌دهید و عملکردی که دارید می‌گویم خداحافظ اصلاحات.

 

در ادامه یکی دیگر از دانشجویان با بیان این که اکنون مردم دغدغه فرزندان خود را دارند و در خانواده‌ها تعداد زیادی از فرزندان آن‌ها بیکار هستند خطاب به وکیلی با برشمردن لیست بالا بلندی از فرزندان و برادران و اقوام که توسط وکیلی به کار گمارده شده‌اند گفت: حتما این افراد بر اساس لیاقت و سوادی که داشته‌اند توسط شما مشغول به کار شده‌اند؟.

وی برخی مواضع دوگانه این نماینده مجلس در خصوص حصر و رفع حصر هم اشاره کرد و در ادامه از وکیلی خواست تا در خصوص فتنه 88 و همچنین خاتمی نظر خود را صریحا بیان کند.

نماینده انجمن اسلامی مستقل دانشجویان هم با انتقاد شدید از عدم حضور دانشجویان در سالن حکیم جرجانی اظهار کرد: برنامه دانشجویی در سالن 800 نفره در حالی برگزار می‌شود که تعداد دانشجویان حاضر در جلسه به 50 نفر هم نمی‌رسد.

این دانشجو خطاب به وکیلی که ادعا کرده بود من مرد مناظره هستم گفت: شما نماینده لیستی هستید شما باید توضیح دهید در این چهار سال برای کلان شهر تهران چه کردید شماها با پول میلیاردی در لیست انتخاباتی قرار گرفتید پس دم از انتخاب مردمی نزنید.

وی در ادامه با طرح این پرسش از عضو فراکسیون امید که به صورت تلویحی در این نشست اعلام کرده بود شاید به این حوزه انتخابیه بیایم اظهار کرد: شما در همه این سال‌ها کجا بودید شما وقتی که 11 دختر دیشموکی خودکشی می‌کردند کجا بودید شما برای مردم این استان که جز 5 استان اول در بیکاری هستند چه کردید.

 

این دانشجو با بیان این که نماینده حزبی و جناحی نمی‌خواهیم و از چپ و راست متنفریم اظهار کرد: ما نماینده مستقل و مردمی می‌خواهیم نه افرادی که پس از سال‌ها امروز به استان خود می‌آیند در حالی که در تمام این سال‌ها هیچ توجهی به فقر و محرومیت مردم این استان نداشتند.

وی با انتقاد از عملکرد وکیلی و دوستانش در فراکسیون امید مجلس گفت: آیا شما با درد و رنج کودکان زیلایی آشنا هستید که می‌گویید زیلایی را به تهران ترجیح خواهید داد شماها که میلیارد میلیارد به جیبتان می‌آید کجا از درد و رنج این مردم با خبرید باید طرفدار فردی باشیم که آزادندیش باشد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.