کد خبر: ۱۴۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۲۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: محمدعلی وکیلی در جمع دانشجویان اعلام ضمنی خود برای کاندیداتوری در حوزه بویراحمد و دنا را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدعلی وکیلی که عصر امروز در نشست دانشجویان در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی می‌کرد، گفت: اگر شرایط فراهم شود چه بهتر که بتوانم به مردم استان و زادگاه خودم خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه اگر اجماع نیروها شکل بگیرد وارد حوزه انتخابیه زادگاهم می‌شوم، افزود: اگر نیروهای اثرگذار به اجماع برسند حاضرم حضور در انتخابیه تهران را با زیلایی عوض کنم.

محمدعلی وکیلی امروز در آیین بزرگداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های روز دانشجو با محوریت تشکل‌هایی از قبیل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار می‌شود، اظهار داشت: از 20 دانشگاهی که برای سخنرانی روز دانشجو دعوت شدم تنها یک تشکل اصلاح طلب دانشجویی آن هم در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دعوت به عمل آورد.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با بیان اینکه مجلس مظهر مردم‌سالاری است، افزود: قبول دارم که مجلس در حال حاضر در رأس امور نیست و اکنون گرفتار چند کارکرد شده است.

وکیلی با اذعان به اینکه مجلس کنونی پژواک صدای ملت نیست، تصریح کرد: اما هجمه به آن را توطئه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان اصولگرا می‌دانم که می‌خواهند این مجلس را از چشم ملت بیندازند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: اراده‌ای وجود دارد که جمهوریت نظام را تضعیف کند.

وکیلی با بیان اینکه برای دوم اسفند دو جریان سیاسی رودرروی هم قرار خواهند گرفت، ادامه داد: یک جریان به رأی ملت اعتقاد ندارد و جریان دیگر همه اعتبار خود را در گرو رأی ملت می‌داند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه جریانی به این امید که ملت نیایند جشن زودهنگام پیروزی گرفته است، افزود: آیا این جریان می‌تواند فریادگر حقوق ملت باشد؟

وی گفت: بارها گفته‌ام که وضعیت کنونی کشور خوب نیست هم اصولگرا و هم اصلاح‌طلب در وضع موجود نقطه اشتراک دارند.

وکیلی با بیان اینکه مردم بدی را با همه وجود لمس کرده‌اند، اضافه کرد: مسؤولان در ارائه راهکارهای بهبود وضعیت با هم اختلاف نظر دارند.

وی تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند با استیضاح روحانی وضعیت درست می‌شود اما ما می‌گوییم هر دولتی باشد تا زمانی که به دنبال راهکار نباشیم و در راهکارها به توافق نرسیم شرایط همین است.

به نوشته فارس، وکیلی خاطرنشان کرد: تصمیمات شوک‌آور و تورمی مسؤولان وضع را بدتر می‌کند ملت نباید بیش از این با تصمیمات اشتباه مسؤولان تنبیه شوند چرا که این ظلم مضاعف است.

گفتی است از مدت‌ها پیش بحث حضور وکیلی در محافل سیاسی مطرح بود و وی طبق سخنان امروز خود حضور خود را انتخابات بویراحمد و دنا را به صورت ضمنی اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
وکیلی چون می دونه دیگه در تهران رای نمی آورد می خواهد بیاد بویراحمد و دنا که شانس بیشتری داشته باشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.