تاریخ انتشار:۱۴:۵۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مدیران متخلف در انتخابات هشدار داد و گفت: حتی در صورتی که نماینده مورد دلخواه این چنین مدیرانی انتخاب شوند بعد از انتخابات جایی برای آنها در استان نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): این روزها که هنوز چند ماهی تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس باقی مانده است شاهد برگزاری همایش‌ها از سوی کاندیداهای احتمالی و نماینده هستیم که با برگزاری همایش‌های مختلف سعی در محک زدن آرای خود در میان اقوام و طوائف دارند.

 این همایش‌ها از دعوت خانه به خانه تا برگزاری همایش‌ها در تالارهای عروسی انجام می‌گیرد.

 اما آنچه که این روزها بیش از پیش مشاهده می‌شود همراهی مدیران استانی و شهرستانی در این نشست‌هاست.

در این ایام حال و هوای شهرستان های گچساران و کهگیلویه به سمت انتخابات مجلس شورای اسلامی سوق یافته است و خبری از نشست‌ها و برگزاری جلسات و رصد پروژه‌های عمرانی کم‌رنگ شده است.

 هرچند که معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با هشدار به مدیران به دستگاه‌های دولتی در خصوص انتخابات و همراهی کاندیداها در همایش های انتخاباتی گفت: حضور مدیران در فعالیت‌های انتخاباتی پس از وقت اداری جز مصادیق مجرمانه است.

سید عیسی حسنی گفته بود گاهی برخی مدیران اعلام می‌کنند که وقت پس از تایم اداری من متعلق به خود من است و می‌توانم در جلسات انتخاباتی شرکت کنم که این حرف اشتباهی است و نشان از عدم شناخت قانون است چرا که چنین برداشت می‌شو ، مدیر از موقعیت خود به نفع کاندیدایی سوء استفاده می‌کند و مطمئن باشند با چنین جرائمی برخورد خواهد شد.

 این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویرحمد  در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویرحمد و در جمع مدیران این استان با اشاره به موضوع انتخابات با تأکید دوباره بر اظهارات قبلی خود مبنی بر عدم دخالت مدیران استان در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد هر مدیری که به وظیفه خود به درستی عمل کند و در انتخابات جانبداری نداشته باشد قطعا بعد از انتخابات اگر با هر اعتراضی روبه رو شود در جایگاه خود خواهد ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مدیران متخلف در انتخابات هشدار داد و گفت: حتی در صورتی که نماینده مورد دلخواه این چنین مدیرانی انتخاب شوند بعد از انتخابات جایی برای آنها در استان نخواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد از همین الان به همه مدیران استان اعلام و هشدار می‌دهم که حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارید و ستاد انتخابات استان نیز عملکرد مدیران را به درستی رصد خواهد کرد.

 این در حالی است که فرماندار گچساران در چندین جلسه برگزار شده با تاکید به روسای ادارات گفت: ما به دنبال ایجاد انتخابات بی‌حاشیه در شهرستان هستیم که لازمه آن رعایت در  سیستم دولتی است.

علی خوانپایه ادامه  داد:نگاه به انتخابات بایستی یک موضوع فراجناحی باشد و با رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری از رأی مردم صیانت کرد و فضا را طوری هدایت کرد تا با کم‌ترین تنش برگزیده مردم انتخاب شود.

 رئیس دادگستری گچساران چند روز گذشته در نشست شورای اداری با هشدار به روسا و کارمندان اداری گفت:  روسا و کارمندان ادارات از مباحث انتخاباتی در محل کار خودداری کنند.

 رضا غریب پور ادامه داد: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع و مباحث انتخاباتی مطرح نشود.

 این در حالی است که با توجه به هشدارها و تاکیدات از سوی مسوولان عالی رتبه در استان و شهرستان هنوز شاهد حضور روسا و کارمندان ادارات در محافل سیاسی و گپ و گفت‌های سیاسی در محل  ادارات هستیم و به این تاکیدات توجه خاصی نداشته‌اند.

هرچند که نام‌نویسی از کاندیداهای احتمالی فردا آغاز می‌شود و هنوز تایید و صلاحیت کاندیداها مشخص نیست اما چنان بازار تبلیغات و محافل سیاسی در این شهرستان گرم است که گویی این شهرستان دیگر مشکلی ندارد.

سمیرا نصاری 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین