تاریخ انتشار:۱۹:۲۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح از راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در سروک یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سروان پاسدار سید علی ساداتی با اشاره به  برپایی بیمارستان صحرایی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با بخش‌های مختلف تخصصی  به مدت ۱روز در  منطقه حاشیه‌نشین سروک فعال است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح  گفت: این بیمارستان اولین بیمارستان صحرایی است که توسط بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  تمامی تخصص‌ها بر مبنای درخواست خود مردم در این بیمارستان فراهم‌شده است افزود: در این بیمارستان ۱۵نفر پرستار و ماما، ۳۵نفر پزشک متخصص و عمومی، ۱۰ نفر نیز کارشناسان سایر رشته‌ها با۲۰ نیروی تدارکاتی و خدماتی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ساداتی تصریح کرد: در بیمارستان صحرایی متخصص داخلی، اطفال، زنان و زایمان ، عفونی، جراح عمومی،  گوش، حلق و بینی، چشم و کلینیک سیار دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، شنوایی سنجی، بهداشت خانواده، بیماریهای واگیر دار و غیره واگیر دار و سلامت روان فعالیت می‌کنند.

این مسوول در پایان با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۲۰۰ تیم پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: بخش‌های داروخانه، تیم های فرهنگی، تزریقات و پانسمان نیز در این بیمارستان صحرایی وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.