کد خبر: ۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار:۱۳:۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس دادگستری گچساران گفت: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع و مباحث انتخاباتی مطرح نشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست رضا غریب‌پور با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم در مکان‌های استقرار صندوق  ایجاد امنیت لازم و ضروری است.

 رئیس دادگستری گچساران ادامه داد: هئیت‌های نظارت و اجرایی موارد مربوط به انتخابات را لازم مطالعه کند و نسبت به جرائم انتخاباتی آگاهی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه اولویت اصلی  برگزاری انتخابات امنیت است، گفت: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع است و مباحث انتخاباتی مطرح نشود.

غریب پور با اشاره به اینکه کارمندان ادارات از مباحث انتخاباتی در محل کار خودداری کنند، ابراز کرد: همه تلاش ما براین است تا این انتخابات با سلامت کامل برگزار شود.

 وی با اشاره به اغتشاشات اخیر به دلیل اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین در شهرستان خاطرنشان کرد: بنا به اتفاقاتی که در سطح شهرستان رخ داد از همه کسانی که در صحنه حضور داشته‌اند و امنیت مکان‌ها را برعهده داشتند تقدیر وتشکر دارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین