کد خبر: ۱۴۱۰۳
تاریخ انتشار:۱۳:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همکاری لازم برای برگزاری انتخابات داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران نشست‌هایی برگزار شد.

 وی با اشاره به اینکه قبل از آغاز فرآیند انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است که پای کار باشند، گفت:  یکی از موضوعات  مهم، برگزاری انتخابات  است که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

   فرماندار گچساران با بیان اینکه چهار اصل مهم در انتخابات رعایت شود، ابراز کرد:  برگزاری سلامت، امنیت، ایجاد فضای رقابت و حضور حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است.

 وی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی بایستی توجه خاصی به انتخابات شود، بیان کرد: سه اصل مهم در انتخبات بایستی رعایت شود.

خوانپایه با بیان اینکه امام راحل بیان داشتند که میزان رای مردم است، افزود: ما به عنوان مجریان قانون لازم است از آرای مردم صیانت و حفاظت کنیم چرا که حق الناس است.

 وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی بایستی پایبند این باشیم که حق الناس را رعایت کنیم، گفت:  موضوع فصل الخطاب قانون است و هر چه که قانون بیان دارد لازم الاجرا است و قانون را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خوانپایه با بیان اینکه نیروهای امنیتی بازوان امنیت و سلامت در جامعه هستند، تصریح کرد:  سایر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همکاری لازم برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: این امکانات و منابع  که در اختیار دولت و دستگاه‌های اجرایی است متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

 وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی سنگ اندازی نکنند چرا که برابر قانون برخورد خواهد شد.

 خوانپایه به تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌ها برای برگزاری وایجاد یک انتخابات سالم تاکید داشت.

وی در ادامه به مناسبت های پیش رو،  روز۱۶آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و افزود: روسای دانشگاه‌ها به این موضوعات توجه خاصی داشته باشند و خدای ناکرده کاری نکنند که موجب نارضایتی نشوند.

خوانپایه در ادامه به اغتشاشات اخیر در شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان گچساران شاهد کمترین تلفات جانی و کمترین خسارت بودیم که  موضوع را مدیون برداران نیروهای امنیتی شهرستان هستیم.

خوانپایه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر یک تیر جنگی رها نشد که باید تقدیر و تشکر داشته باشیم از برادران نیروی انتظامی و نظامی و اعضای شورای تامین استان که با درای و همفکری  در کمترین زمان این اغتشاشات را خنثی کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.