تاریخ انتشار:۰۸:۲۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۲۱۰ واحد صنعتی در این استان خبر داد و گفت: بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید مهمترین اولویت‌ام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سالار حسین‌پور اظهار داشت: 720 واحد صنعتی دارای پروانه در این استان داریم که از این تعداد 500 واحد فعال و 210 واحد دیگر غیر فعال و یا تعطیل است که برگشت آن‌ها به چرخه تولید در دستور کار است.

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل تعطیلی واحدهای صنعتی در استان چیست، عنوان کرد: این واحدها دستگاه‌های مورد نیاز آن‌ها مستقر بوده ولی به دلیل بدهی، نیاز به سرمایه در گردش و نوسازی و بازسازی تعطیل هستند.

حسین‌پور با بیان اینکه دلیل تعطیلی واحدهای صنعتی تعطیل بررسی شده است، ادامه داد: اولویت راه اندازی با واحدهای بوده که زودتر به چرخه تولید باز می‌گردند که فعال شدن 90 واحد با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تا پایان سال در دستور کار است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 30 واحد صنعتی تعطیل در مناطق مختلف استان به پرخه تولید بازگشته و 60 مورد دیگر نیز تا پایان سال فعال می‌شوند.

حسین‌پور سهم اشتغالزایی واحدهای صنعتی طبق پروانه بهره برداری را 8 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: هم اکنون 5 هزار و 200 نفر در واحدهای فعال مشغول بکار هستند که با راه اندازی 210 واحد تعطیل، این میزان تکمیل می‌شود.

وی مهمترین اولویت خود را بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید دانست و تصریح کرد: در صورت فعال شدن 90 واحد صنعتی تعطیل استان تا پایان سال یک هزار و 329 جوان بکار مشغول بکار می‌شوند که بدون شک در کاهش بیکاری موثر است.

حسین‌پور بیان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی تعطیل کهگیلویه و بویراحمد در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند و طبق بررسی‌های انجام شده کمتر واحدی در خارج از شهرک‌ها غیر فعال است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین