تاریخ انتشار:۱۵:۲۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ مصطفی مثنوی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه 46 درصد شهدای کشور متعلق به جامعه بسیج است اظهار داشت: از یک هزار و 900 شهید کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 36 شهید معادل 64 درصد بسیجی هستند که از میانگین کشور بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره یک هزار و 36 شهید بسیجی این استان تا دهه فجر در دستور کار است، افزود: یادواره‌های شهدا به صورت حوزه‌ای پایگاهی و شهرستانی باید تا زمان این اجلاسیه برگزار شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج از روز پنجشنبه 30 آبان‌ماه آغاز و تا چهارشنبه 6 آذرماه، بیان کرد: بسیج به عنوان میراث جاودان حضرت امام خمینی(ره) و شهدا هم اکنون از یک نهال نوپا به درختی تنومند و مثمر رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به تاسی از روحیه بسیجی زیر بار زور نمی‌رود و ظلم نمی‌کند، عنوان کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس تمام ملت‌های آزاده بوده و به هر کجای عالم هستی نگاه کنیم وحدت آفرین بوده است.

مثنوی با بیان اینکه بسیج  منحصر در جغرافیای ایران نیست و عرصه حضور آن بین المللی است، ابراز کرد: امروز دنیا متصل به فرهنگ بسیج بوده و در جهان اسلام برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رویکرد امسال در هفته بسیج  3 شاخص خدمت، جهاد و شهادت است، افزود: برنامه‌های هفته بسیج از روز پنجشنبه 30 آبان‌ماه آغاز و تا چهارشنبه 6 آذرماه ادامه دارد.

مثنوی خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری یادواره شهدا به صورت حوزه‌ای، پایگاهی و شهرستانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه‌های عمرانی-اقتصادی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری مجامع فصلی بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی-ورزشی، پیاده روی، همایش تربیت مربی شهید بهنام محمدی، معرفی پایگاه و بسیجیان نمونه، برپایی میز خدمت، بیمارستان صحرایی و کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج امسال است.

وی از رونمایی از دو کتاب شهدای زیلایی و استان خبر داد و افزود: برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر نیز پیش بینی شده که بدون شک با شکوه خاصی با حضور قشرهای مختلف بسیجیان برگزار می‌شود.

مثنوی ادامه داد: کتابخانه مادوان، یادمان شهدای مارگون، کتابخانه علی آباد، 30 واحد مسکن مددجویی در هفته بسیج افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و 173 کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود که البته بنا داریم این رقم را تا پایان سال به یک هزار برسانیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار