کد خبر: ۱۴۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آرایشگاه معروف زنانه در یاسوج به اتهام دخالت در امر پزشکی پلمپ شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): وحید توانا در جمع خبرنگاران افزود: بازرسان نظارت درمان دانشگاه علوم پزشکی با همکاری تعزیرات حکومتی استان با در دست داشتن حکم قضایی، یک آرایشگاه  را به اتهام دخالت در امر پزشکی در حوزه زیبایی پوست و مو  پلمپ کردند.

وی بیان داشت: در این سالن زیبایی کارهایی از جمله پارافین درمانی، حلزون تراپی و پاکسازی عمیق پوست انجام می‌شد که همگی مصداق دخالت نابجا در امور تخصصی پزشکی است و در راستای حفظ سلامت مردم،  آرایشگاهها و سالنهای زیبایی نمی توانند خدمات تخصصی پوست و مو را که امری پزشکی است در این مراکز ارائه دهند.

توانا تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت افراد جامعه برخورد با افراد و مراکز غیرمجاز درمانی-زیبایی به جد در دستور کار بوده زیرا معتقدیم این مراکز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه دکتر توانا تصریح کرد: گزارشهای واصله به مجموعه معاونت درمان حاکی از دخالت‌های نابجا در امور پزشکی و مسائل تخصصی پوست و مو در برخی از مراکز دارد که برای جلوگیری از آسیب‌های جبران ناپذیر به سلامت خود به مردم استان توصیه می‌شود از مراجعه به مراکز و افراد فاقد صلاحیت تخصصی پوست خودداری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مجیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
درود بردکتر عزیز
هر چه نظارت از طرف بازرسان نظارت درمان دانشگاه علوم پزشکی قویتر صورت بگیرد افرادی که علوم و دانش لازم در چنین زمینه های را ندارند به خود هرگز اجازه نمی دهند که با سلامت مردم بازی کنند و در ضمن بایستی مردم را از تبعات اعمال افراد غیر متخصص آگاه سازند که این هم از وظایف صدا و سیما استان هست که هر برنامه ای که به صلاح سلامت مردم هست اجرا کند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.