تاریخ انتشار:۰۷:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
عصر دنا: قول و وعده‌های مسئولان در زیرسازی و آسفالت جاده روستای چندار و سرگچ پس از گذشت چندماه هنوز عملیاتی نشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): طی ماه‌های گذشته مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه طی مصاحبه‌ای قول عملیاتی شدن و به مناقصه رفتن جاده دو روستای چندار و سرگچ را طی هفته های آینده با مشخص شدن پیمانکار داد.

 اما با عملی نشدن این وعده آقای مدیر همچنان مردم این روستاها منتظر وفا کردن به قول و وعده مسؤولان هستند.

مسعود شایسته‌فر دهیار روستای چندار در همین خصوص گفت: جاده روستاهای چندار، روی رش، بنه‌کلو، مله‌گهر و سرگچ با وجود قول مسؤولان مبنی بر به مناقصه رفتن تاکنون رها شده و هیچ گونه خدماتی در زمینه زیرسازی مجدد و آسفالت انجام نشده است.

وی افزود: در فصول سرما جاده مذکور به علت خاکی و کوهستانی بودن به مدت 3 ماه قطع می‌شود و امکان عبور و مرور به شهر دیشموک وجود ندارد.

پس از حضور میدانی در روستای چندار مشخص گردید که در سال های گذشته زیرسازی صورت گرفت و سنگ‌ برای ساخت برخی از پل‌ها را تخلیه کردند ولی به دلایل نامشخص نیمه کاره رها شده و همچنان مردم روستاهای مذکور منتظر اقدام عملی مسئولان هستند.

مردم روستای چندار از مسئولان خواستند تا وعده غیر عملی به آنان ندهند و مشکل شان را حل کنند. این جاده دارای شیب زیاد و  پیچ های فراوان است . پل‌هایی که قبلا ساخته شده به علت بارش باران فراوان در سال گذشته پر شده است و همچنان پر از گل و لای است.

مردم روستا اظهار داشتند که ماسه‌ها و سنگ هایی  که برای جاده دپو شده بود معلوم نیست چه شده و به هر دلیل مشکل مردم حل نشده است.

قابل ذکر است در روستای چندار مدرسه راهنمایی وجود ندارد که همین امر موجب ترک تحصیل فرزندان دختر به علت عدم توانایی برای رفتن به شهر دیشموک با توجه به فاصله 7 کیلومتری  و وجود جاده نامناسب شده است که جا دارد مسئولان به فکر ولی نعمتان خود باشند و عشایر را که ذخیره انقلاب هستند ناامید نکنند.

طبق این گزارش اگر در فصول سرما کسی از اهالی روستا بیمار شود و دچار مشکل گردد امکان کمک رسانی سریع و به موقع وجود ندارد زیرا در فصل سرما جاده روستا به علت گل و لای زیاد مسدود می شود و مردم روستاهای مذکور از ارتباط با شهر دیشموک محروم می شوند.


برچسب ها: دیشموک
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.