تاریخ انتشار:۱۱:۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رادمردی، جان فشانی جوانان و رزمندگان این استان بویژه مجاهدت‌های جان برکفان تیپ همیشه عزتمند ۴۸ فتح در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر صفحات تاریخ پرافتخار این خطه از میهنمان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری در آیین تجلیل از فرماندهان و جان برکفان تیپ مقتدر۴۸ فتح  استان افزود: ابهت، عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه بین الملل و نقش ممتاز و تعیین کننده در سطح منطقه و جهان در ساخت و افزایش میزان تولیدات و تجهیزات نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه به دلیل انسجام، وحدت کلمه، ولایتمداری، ایمان، حس میهن دوستی و نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که همچون نور درخشانی فضای پرآشوب دنیای کنونی و ملت‌های مظلوم منطقه را فرا گرفته است.

وی اظهارکرد: به واسطه حفظ آرمان ها و وفاداری و پشتیبانی ملت بزرگ تاکنون تمامی توطئه ها و ترفندهای دشمنان نقش بر آب شده و هیمنه استکبار در سطح منطقه در هم شکسته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس با مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و تسلیحات نظامی و بمب های اتمی در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان غیور و شجاع این مرز و بوم به زانو درآمد.

کلانتری تصریح کرد: دشمن به اذعان خود در بسیاری از عملیات ها و معادلات سیاسی و نظامی خود تسلیم و اسیر اراده ، ایمان و مقاومت جانانه رزمندگان جان برکف کشورمان شد.

وی عزت، شرف، اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی در عرصه بین المللی را مرهون جان فشانی ها و مجاهدت های خالصانه و فداکارانه جوانان و همچنین رشادت های شهدای این مرزو بوم در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و بر ادامه راه سرخ شهادت به عنوان مهمترین و اثربخش ترین مولفه در تقویت و پایداری این نظام اسلامی تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رادمردی، جان فشانی جوانان و رزمندگان این استان بویژه مجاهدت های جان برکفان تیپ همیشه عزتمند ۴۸ فتح در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر صفحات تاریخ پرافتخار این خطه از میهنمان است.

کلانتری عنوان کرد: رادمردی و غیورمردی جوانان و فرماندهان شجاع و رشید تیپ مستقل ۴۸ فتح این استان تنها به هشت سال دفاع مقدس محدود نشد بلکه جان فشانی و رشادت فرزندان این خطه همچنان در دفاع از حریم مرزهای کشور بویژه در منطقه شمال غرب و مقابله با گروه های تروریستی از جمله پژاک نیز همچنان نقطه عطف دیگری در ایثارگری های رزمندگان این تیپ همیشه سرافراز است.

گفتنی است که استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین در این آیین با اهدای لوح سپاسی از سرهنگ حسین حکمتیان فرمانده دلاور تیپ مستقل ۴۸ فتح استان به نمایندگی از فرماندهان و نیروهای جان برکف این تیپ تقدیر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار