تاریخ انتشار:۱۱:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
عصر دنا: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دختران نائب‌قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از  سرمربی، سرپرست و دختران فوتسالیست استان نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال تجلیل شد.

در این آیین آذر صفایی‌نیا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش بانوان این استان در سال‌های گذشته عنوانی به غیر از رده‌های آخر در رده‌بندی‌های کشوری نداشت اما چند سال اخیر و با حضور مدیران توانمند در ورزش و جوانان شاهد پیشرفت و موفقیت بانوان هستیم.

وی عنوان کرد: همه مجموعه استان برای پیشرفت و توسعه در این زمینه همکاری و مساعدت کردند که نتیجه آن موفقیت‌های روزافزونی است که دختران و بانوان در رشته‌های مختلف کسب کردند و شاهد هستیم فرزندان این استان حتی به تیم‌های ملی نیز دعوت می‌شوند.

در ادامه آشتیانی سرمربی تیم جوانان فوتسال بانوان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از این دختران در رده نوجوانان هستند اما در این دوره از مسابقات لیگ برتر بزرگسالانه جنگیدند و با وجود حریفان قدری از تهران و تیم شهروند ساری که میزبان مسابقات بود افتخارآفرینی کردند و نایب قهرمان شدند.دختران این استان توانایی دعوت شدن به اردوی تیم ملی را دارند.

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.