تاریخ انتشار:۲۲:۰۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان این استان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ از ۶ تا ۱۴ شهریورماه امسال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسینعلی فاتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد جزو پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون سراسری امسال هستند. 

وی افزود: انجام مصاحبه علمی از این افراد بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردان و زنان پذیرفته شده بر اساس برنامه زمان بندی شده به پردیس دانشگاه فرهنگیان استان واقع در خیابان کاشانی ۱۸ شهر یاسوج مراجعه کنند.

فاتحی عنوان کرد: برنامه زمان بندی شده مراجعه پذیرفته شدگان برای انجام مصاحبه علمی شامل ۶ و هفت شهریور حروف الف و ب، هشت شهریور حروف پ، ت، ث و ج، ۹ شهریور حروف چ، ح و خ، ۱۰ شهریور حروف د، ذ و ر، ۱۱ شهریور حروف ز، س، ش، ص و ض، ۱۲ شهریور حروف ط، ظ، ع، غ و ف، ۱۳ شهریور حروف ق، ک، گ و ل و ۱۴ شهریور نیز حروف م، ن، و، ه و ی است.

وی ابراز داشت: پذیرفته شدگان حروف پ، ت، ث و ج مربوط به جمعه هشت شهریور باید یک روز قبل برای انجام معاینه های پزشکی به درمانگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر یاسوج مراجعه کنند.

فاتحی گفت: پذیرفته شدگان هنگام مراجعه برای انجام مصاحبه علمی شناسنامه و کارت ملی به همراه ۲ سری تصاویر آنها، گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی ممهور به مهر اداره آموزش و پرورش محل تحصیل به همراه تصویر آنها، ریز نمرات سه ساله دوره متوسطه دوم به همراه کارنامه گسترده، پرینت قبولی معرفی به مصاحبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه خدمات درمانی با کپی صفحه اول آن، واریز ۳۴۰ هزار ریال به حساب ۲۱۷۳۱۲۴۱۰۵۰۰۳ نزد بانک ملی به نام اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و ارائه فیش آن، ۶ قطعه عکس سه در چهار و پوشه و گیره (قرمزرنگ برای مردان و آبی رنگ برای زنان) را همراه داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.