تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس دادگستری گچساران گفت: تردد خودروهای پلاک قرمز در وقت غیر ادارای موجب شده تا ذهنت عمومی نسبت به نظام و خدمتگزار منفی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست رضا غریب پور با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: خدمات دولت در این  ایام از سوی مسوولان بیان می‌شود و بایستی قدردانی شود.

  وی در ادامه به تکریم  ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: افراد زیادی به دادگستری رجوع می‌کنند و از عدم تکریم در ادارات و بی احترامی‌های صورت گرفته گلایه دارند.

 رئیس دادگستری گچساران  با اشاره به موضوع استخدام‌های فله‌ای در گچساران عنوان کرد: در زمینه استخدامی‌ها و جذب نیرو افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و به این موضوع شکایت دارند.

وی با بیان اینکه  یکی از موارد امر به معروف و نهی از منکر در بحث استخدامی های فله‌ای است، ابراز کرد: مردم از دولت ناراضی نیستند بلکه به استخدام‌هایی که صورت گرفته اعتراض دارند.

غریب‌پور با بیان اینکه باید بستر را عادلانه فراهم کنیم تا نارضایتی در جامعه  به وجود نیاید، گفت: بانک‌ها گر چه خدمات زیادی ارائه می‌دهند لیکن  نارضایتی مردم از بانک‌ها  زیاد است.

وی بیان کرد:  افرادی به من مراجعه کرده و بیان می‌دارند که چگونه  یک نفر در بانک سه قسط پرداخت نکرده  اما پرونده ‌ای  به دادگستری ارجاع داده نشده و فردی که فقط یک قسط آن به تعویق  افتاده پرونده او به دادگستری فرستاده می‌شود.

غریب‌پور خطاب به بانک‌ها گفت: اگر قرار است که پرونده قضایی برای افرادی که قسط پرداخت نمی‌کنند تشکیل شود  باید یک دستورالعمل داشته باشد.

 رئیس دادگستری گچساران به فروش خودروهای با پلاک قرمز و یا تردد خوردهای پلاک قرمز در وقت غیر اداری اشاره و خاطرنشان کرد:  تردد این خودروها در وقت غیر ادارای  موجب شده تا ذهینت عمومی نسبت به نظام و خدمتگزار منفی شود.

وی با بیان اینکه در جلسات تودیع و معارفه سخن از تعامل  در بین دستگاه‌ها به  میان می آید اما تعاملی ایجاد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از نارضایتی‌ها موضوع  تعامل بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سایر بین نهادها است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.