تاریخ انتشار:۱۳:۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با مشارکت جمعی از نخبگان کشور دو اردوی جهادی فرهنگی ـ آموزشی به طور همزمان در کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد برگزار شد .

این اردوی‌های جهادی فرهنگی-آموزشی با هدف رفع محرومیت‌ها با ارائه خدمات تخصصی، در شهرستان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد .

این اردو در راستای زمینه‌‍‌‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی در حوزه‌های مورد نیاز و بکارگیری توان تخصصی برای رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار، اردوی جهادی فرهنگی ـ آموزشی در شهرستان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد .

  حمدالله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در همین خصوص گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های درون‌استانی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعۀ بومی، این اردو به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، کمیته امداد استان و آموزش‌ و‌ پرورش به مدت چهار روز برگزار شد .

وی افزود: ترویج فرهنگ جهاد در بین جامعۀ نخبگانی و رفع محرومیت علمی و همچنین افزایش آگاهی‌های عمومی ساکنان مناطق کمتر برخوردار، از مهمترین اهداف این اردوهای جهادی است .

اکوانی با اشاره به اهمیت و نقش مهم ارائۀ خدمات تخصصی به ساکنان مناطق کم‌برخوردار و نقش آن در توسعۀ منطقه‌ای، اظهارکرد: این اردو در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشاوره زنان و خانواده، سبک زندگی، کتابخوانی و خلاقیت کودکان، قصه‌گویی و داستان‌نویسی دانش‌آموزان و مشاوره تحصیلی برگزار شد .

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌ و بویراحمد تصریح کرد: جهادگران در قالب دو گروه جهادی در روستاهای پاتاوه رودسمه و روستای دلی از توابع دیشموک و روستای دالون و تل کوچک از توابع دهدشت و روستاهای بهرام بیگی سفلی و بهرام بیگی علیا از توابع شهرستان بویراحمد، به مخاطبان خدمت‌رسانی کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین