کد خبر: ۱۳۹۳۱
تاریخ انتشار:۱۹:۲۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی کهگیلویه:
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه، 9دی را حماسه حضور همه جریان‌های سیاسی و اقشار مردم دانست و گفت: کسانی که این روز را مختص یک جریان سیاسی می‌دانند، در اشتباهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله 9 دی که در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود،اظهار داشت: 9 دی در سال 88 از روزهای ماندگاری است که توسط ملت خلق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه،تصریح کرد: روزهای خاصی در تقویم وجود دارد که بخاطر رخدادهایی که اتفاق افتاد،دلسوزان نظام به ویژه رهبر انقلاب توجه خاصی به این ایام دارند.

وی،با بیان یادآوری فلسفه شکل‌گیری 9 دی،گفت: بعد از ماه‌ها درگیری و آشوب که طراح اصلی آن بیرون از مرزها بود و عده‌ای هم در داخل به دام  افتادند،مردم احساس تکلیف کردند، با بصیرت در راهپیمایی 9 دی حضور پیدا کرده و خواب‌های دشمن را آشفته کردند.

حسینی‌طلب، با بیان اینکه کسانی که 9 دی را به یک جریان خاص نسبت می‌دهند اشتباه می‌کنند،ادامه داد: این حماسه مختص یک گروه سیاسی نیست.

وی،گفت: در این حماسه همه جریان‌های سیاسی مردم را همراهی کردند و نقش‌آفرینی داشتند، حماسه 9 دی برای همیشه متعلق به ملت ایران است.

این مسؤول،تصریح کرد: مراسم بزرگداشت 9 دی همزمان با سراسر کشور،ساعت 10 صبح در مصلای دهدشت برگزار خواهد شد.

برچسب ها: 9 دی ، عصردنا ، کهگیلویه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.