تاریخ انتشار:۱۲:۴۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷
عصر دنا: مصوبه افزایش قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتقاد عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در برزخ اجرا مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ساعت 20:01 دقیقه روز 11 آذرماه امسال داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم خبر از افزایش قیمت نان در این استان می‌دهد.

خبر افزایش قیمت نان در استان به سرعت باد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بازنشر شد و بازتاب‌های مختلفی مردمی را به همراه داشت تا جایی که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد دست به قلم برد و در نامه‌ای سرگشاده از افزایش قیمت نان در شرایط فعلی انتقاد کرد.

هاشمی پور خطاب به استاندار نوشته بود: بعد از افزایش قیمت نان، تماس‌های متعدد مردمی مبنی بر اعتراض و اظهار نگرانی آنها داشته‌ام که انتظار می‌رود به دلایل مختلف از جمله بحث کیفیت نان این مصوبه لغو شود.

10 روز از مصاحبه داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در زمینه افزایش قیمت نان می‌گذرد ولی هنور از اجرای این مصوبه بنا به هر دلیلی و البته به احتمال زیاد بعد از مکاتبه نماینده کهگیلویه خبری نیست و همین موضوع سبب شد تا پیگیری لازم را از طریق اولین مصاحبه شونده یعنی داریوش دیودیده داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که مصوبه افزایش قیمت نان در استان کی اجرایی می‌شود؟، گفت: داریم زمان اجرا را بررسی می‌کنیم ولی هنوز زمان دقیق را اعلام نکرده‌ایم.

داریوش دیودیده به این سوال که برخی معتقدند بعد از نامه سرگشاده عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های 4 گانه استان مصوبه افزایش قیمت نان لغو می‌شود؛ پاسخ داد و افزود: تاکنون برای لغو مصوبه، جلسه‌ای نداشته‌ایم و البته قرار بر اجرای یک دوره 3 ماهه به صورت آزمایشی است.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط امکان لغو مصوبه وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: بله این امکان که بعد از اتمام دوره آزمایشی لغو شود، وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.