تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس کمیته امداد شهرستان باشت گفت:کمیته امداد این شهرستان با عنایت به تعامل و تفاهم نامه ای که با حوزه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه و با تفاهم نامه ای که با موسسه خیریه حضرت رقیه داشته است در روز عید سعید فطر اقدام به اهدای جهیزیه به مددجویان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): باقرپور در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن خوشحالی از اهدا جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی<ره>باشت عنوان کرد:کمیته امداد شهرستان باشت با عنایت به تعامل و تفاهم نامه ای که با حوزه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه و با تفاهم نامه ای که با موسسه خیریه حضرت رقیه<س> داشته است در روز عید سعید فطر اقدام به اهدای جهیزیه به مددجویان کرد.

وی افزود:در روز عید سعید فطر توانستیم به 108 نو عروس و داماد  جهیزیه ای اهدا کنیم.

باقر پور گفت:در این راستا جهیزیه های تقدیمی هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال را در بر داشته است که با همکاری کمیته امداد وهمکاری مستمر و ویژه که امام جمعه محترم داشتند که من از ایشان تشکر میکنم به این افراد اهدا شد.

 

 
 
 

 

سیده نرگس سجادی نیا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.