کد خبر: ۱۳۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: امام جمعه ديشموك گفت: با توجه به اينكه قرار برجام برداشتن تحريم‌ها بود نه ابقاء تحريم‌ها، نمايندگان مجلس باید جواب ياوه‌گويي‌هاي آمريکا را بدهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این روز اظهار کرد: عید فطر عید مسلمانان است و در این عید بعد از 30 روز روزه گرفتن؛ مردم  مومن در مصلاها جمع شده و نماز عید فطر را برگزار می‌کنند که نشان دهنده اتحاد است.

وی در ادامه گفت روز عید روز پرداخت زکات است و ما باید بدانیم کسی که زکات پرداخت می‌کند و در پرداخت زکات سهل‌انگاری  نکرده باشد به رستگاری می‌رسد.

امام جمعه دیشموک گفت: عید فطر روز پرداخت زکات است که انسان باید قبل از نماز زکات خود  را پرداخت کند و کسانی که اقامه نماز می‌کنند باید زکات پرداخت کنند چون این دو مقارن هم هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی اهل نماز باشد و اهل زکات نباشد مثل این است که اصلا نماز نخوانده است پس ما باید زکات گندم و جو و مخصوصا عید فطر را پرداخت کنیم تا نماز خواندن ما مورد قبول واقع گردد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به به بحث مذاکرات گفت: ما خبردار شدیم که در مجلس سنا از 100 نفر بیشتر و اکثریت آن‌ها نفر نسبت به ابقاء تحریم‌ها علیه ایران رای مثبت داده شد.

 وی گفت: حتی با اعتراض دولت و وزیر امور خارجه نسبت به تصویب تحریم‌ها علیه ایران اقدامی نشده است.

وی اذعان کرد: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم که این برجام که هیچ ثمری برای نظام اسلامی نداشته است و قرار برجام برداشتن تحریم‌ها بود نه ابقاء تحریم‌ها، جواب قاطعی به این یاوه‌گویی آمریکا و شیطان بزرگ بدهند.

خطیب عید فطر دیشموک گفت: مردم برای چنین کارهایی شهید داده‌اند شهدای هسته‌ای ایران برای ادامه راه هسته‌ای شهید شدند که ما نباید بگذاریم خون این شهیدان پایمال شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
حاج آقا در دیشموک مردم خیلی ها شون قبل از سال57زندگی می کنند.در انتخابات ندیدی.حالا برجام را میگی شما ذهن این مردم را نسبت به نظام ارباب رعیتی تغییر دهید تا موقع برجام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
ناشناس جمله خوبی است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.