تاریخ انتشار:۱۹:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: امام جمعه ديشموك گفت: مسؤولان بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص توافق هسته‌اي گوش مي‌دادند و از همان نخست به آمريكا اعتماد نمي‌كردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: مسؤولان و دستگاه قضا به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند وفادار باشند و عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به اعیاد و شهادت‌ها در منطقه دیشموک عنوان کرد: مردم این منطقه سعی کنند در روزهای شهادت مخصوصا نماز جمعه پیش قدم شوند و مغازه‌ها کسب و کار خود را تعطیل کنند تا یک الگوی رفتاری برای دیگران باشند و فرهنگسازی شود.

امام جمعه دیشموک گفت: مغازه‌داران باید در روزهای شهادت طوری فرهنگسازی کنند که در عزای اهل بیت محزون هستند و با برافراشته کردن پرچم مشکی بر بام مغازه‌ها احترام خود را به اهل بیت نشان دهند.

وی گفت: روز شنبه 27 خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) است که حضرت امام خمینی(ره) بعد از 4 ماه که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت نهاد جهاد سازندگی را تشکیل دادند برای محرومیت‌زدایی و برای سر و سامان دادن نظام روستایی‌ها که خدمات این نهاد قابل تقدیر و تشکر است.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از اداره برق در استان نسبت به خدمات‌رسانی برق به روستاهایی که واقعا خدمات‌رسانی به آن مناطق سخت بود تشکر کرد و گفت: مردم منطقه دیشموک سعی کنند روستاهای پراکنده‌ای که در این مناطق وجود دارند در یک نقطه مستقر شوند تا خدمات بیشتر و بهتری به آنها داده شود.

وی با اشاره به شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان تشریح کرد: شب 23 رمضان آخرین شب از شب‌های قدر ماه رمضان است که به فرموده حضرت امام صادق(ع) مقدرات یکساله انسان در این شب‌ها توسط امام زمان(ع) تایید و امضا می‌گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مومنان سعی کنند در این شب آخر قدر از فرصت باقیمانده استفاده کافی را انجام دهند و دهه آخر ماه مبارک رمضان که دهه بسیار پربرکتی است را از دست ندهند.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: به فرمایشات مقام معظم رهبری دولت آمریکا از همان نخست مذاکرات هسته‌ای سنگ‌اندازی داشت و دنبال اهداف شوم و خرابکارانه خود بود که خوشبختانه ایران اسلامی از این ترفند آمریکاه باخبر بود و از یافتن به اهداف شوم خود جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام راوند تصریح کرد: آمریکا باید بداند ایران در برابر چنین ناملایماتی هراس و ترس ندارد و حسن نیت خود را نسبت به همه جهانیان نشان داده است چون آمریکا دنبال ایران هراسی بود و به اهدافش نرسید.

وی گفت: ما باید از همان نخست به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش می‌کردیم و مذاکرات را قبول نمی‌کردیم چون رهبر معظم انقلاب به این مذاکرات خوشبین نبودند و بارها فرمودند اگر ما در مسئله هسته‌ای کوتاه بیاییم ضرر خواهیم کرد و این درس‌ها عبرتی است برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران که نباید به آمریکا اعتماد کرد و آخر مذاکرات هسته‌ای منجر به تحریم‌های موشکی و حقوق بشر که در طرح سنا با موافق بودن 98 نفر با تحریم‌های جدید ایران رای داده شد.

امام جمعه دیشموک گفت: آمریکا هیچ وقت دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارد و با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و به دنبال اهدف شوم خود هستند و آن اهداف هم زیر سلطه بردن ما ایرانیان از دستورات منفی خود است.

وی با اشاره به پیام  16 مردادماه 58 که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است گفت: ما باید در روز جهانی قدس با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم نشان دهیم.

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: عموم مسلمین جهان باید با همبستگی اسلامی خودشان در این روز در راهپیمایی شرکت کنند و حکم این عالم بزرگ دینی و مرجع جهانی را که نماد و سنبل اتحاد بین شیعه و سنی بود را سرلوحه کار خود قرار دهند و در روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان در این مراسم شرکت کنند.

وی در پایان  با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسؤولان متذکر شد: مسؤولان در کشور دست از دو قطبی کردن و دو دستگی کردن مردم بردارند و فضای انتخاباتی رقابت را به رفاقت تبدیل کنند و این را بدانند رئیس‌جمهوری که قبول شد رئیس‌جمهور همه ملت ایران اسلامی است  و با اتحاد بیشتر در  رفع مشکلات منطقه قدم بردارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.