تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: وی فاز نخست پروژه راه‌آهن اقلید-یاسوج را شامل زیرسازی 22.5 کیلومتر از این پروژه عنوان و ابراز کرد: این فاز با اعتبار 15 میلیارد تومان هم‌اکنون از حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسن نوروزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در چهار سال گذشته حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان در فصل حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد، اظهار داشت: در این مدت 90 کیلومتر بزرگراه، 58 کیلومتر راه اصلی و 48 کیلومتر راه روستایی احداث و 320 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی و 250 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی انجام شد.

وی افزود: 140 کیلومتر بزرگراه با پیشرفت فیزیکی 32 درصد و 175 کیلومتر راه اصلی با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در سطح استان در حال احداث است که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شاهد بهبود شاخص‌های جاده‌ای استان باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد اجرای پروژه بهسازی و آسفالت 480 کیلومتر راه روستایی را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید عنوان و بیان کرد: این پروژه نیز هم‌اکنون از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

نوروزی به پروژه راه‌آهن اقلید-یاسوج اشاره داشت و اظهار کرد: این پروژه با طول 170 کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های در حال احداث محسوب می‌شود که می‌تواند در حوزه حمل و نقل استان تحولی اساسی ایجاد کند.

وی فاز نخست پروژه راه‌آهن اقلید-یاسوج را شامل زیرسازی 22.5 کیلومتر از این پروژه عنوان و ابراز کرد: این فاز با اعتبار 15 میلیارد تومان هم‌اکنون از حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش عصر دنا، با توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد کمتر از 8درصد از کل این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.