کد خبر: ۱۳۷۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۵:۲۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
محمدرحیم دهراب پور، منتخب شورای شهر یاسوج مطرح کرد
عصر دنا: منختب شورای شهر یاسوج بابیان اینکه تغییر شهردار یاسوج قطعی است، گفت: تغییر شهردار و اصلاح شهرداری اولویت اول شورای پنجم شهر یاسوج است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد رحیم دهراب­پور افزود : شهر یاسوج با این وجود که قدمتی 50ساله دارد اما برخی از امکانات آن به همان سالهای اول برمی­گردد و برخی از مشکلات همان سالهای اول را هنوز دارد.

وی بیان کرد: انسان عاقل باید سعی کند تا امروزش بهتر از دیروز و فردایش بهتر از امروزش باشد تا در عرصه خدمت به مردم به موفقیت برسد.

منتخب شورای شهر یاسوج اظهار داشت : معتقدم حرکت مردم در انتخاب شوراهای دور پنجم شهر یاسوج معنادار بود و تحقق حرکت، قیام و استقامت برای خدا، تلاش برای مردم است.

وی با بیان اینکه به ترکیب شورای دور پنجم شهر یاسوج خوش­بین هستم گفت : تلاش می­شود در این دور مسائل سیاسی، شبه­ سیاسی و قومیتی را در شورا و شهرداری دخالت ندهیم .

وی تصریح کرد :  دست همه نیروهای فعال سیاسی و مردمی را می­بوسیم که در این زمینه به ما کمک کنند تا این مجموعه در جهت خدمت به مردم حرکت کنند و مسائل و سلیقه ­های سیاسی را در این مجموعه دخالت ندهند.

دهراب­ پور در زمینه ابقاء شهردار فعلی و یا انتخاب شهردار جدید عنوان کرد: بنا به خواست مردم تغییر و اصلاح شهرداری اولویت اول است و اکثریت اعضای شورا نیز این نظر را دارند.

به نوشته ایسنا، منتخب شورای شهر یاسوج تصریح کرد: از آنجایی که بازوی قوی شورا برای سیاست­گذاری­ها و مدیریت شهری با محوریت شهرداری است به دنبال انتخاب شهرداری شایسته و خدمت­ رسان به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه 30گزینه­ برای تصدی شهرداری یاسوج وجود دارد، تاکید کرد: اکنون در حال مطالعه برای انتخاب شهردار هستیم که گزینه مورد نظر را با توجه به یکسری آیتم ­ها، شاخص­ها و سوابق کاری آنها شناسایی کنیم.

این منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ان­شاءالله طی کارهای کارشناسی شده و برنامه­ ریزی­های دقیق تیم شهرداری یاسوج را احیا خواهیم کرد که البته این امر کمک مسئولین و متولیان امر را می­طلبد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه آگاهی بخشیدن و اطلاع رسانی به جامعه هستند، تصریح کرد: رسانه­ ها رسالت انبیاء را بر عهده دارند و بنده خود خیلی به رسانه­ ها معتقدم. یکی از اهدافی نیز که دارم، به دست گرفتن کمیسیون فرهنگی برای کمک به رسانه ­هاست.

دهراب­ پور اضافه کرد: یکی از اولویتهای کمیسیون فرهنگی شواری دوره پنجم ایجاد خانه رسانه و مطبوعات در شهر یاسوج به عنوان مکانی مشترک برای همه رسانه ها است تا یک نماد رسانه و مطبوعاتی را همانند سایر کارهای دیگر نظیر یادمان هشت سال دفاع مقدس و خانه مهر در این شهر داشته باشیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
سلام اطلاع پیدا کردیم که شورای گذشته موقعی که شهرداری را تحویل گرفتن 35میلیارد تومان بدهکاری داشت واضافه از این مبلغ تعداد قرادهای دردست مردم وپرداخت نشدن 8ماه حقوق پرسنل با این وجود بدهیها پرداخت و به روز شد ودر سطح شهر هم خوب کار شد اما حال که شما می خواهید تحویل بگیر ید شهرداری روی غلطک می باشد امید واریم که پس از پایا ن دوره شورای جدید شاهد 40ملیارد بدهکاری شهرداری نباشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
مردم اگاه هستند باید مشکل انها حل شود شعار نباشد عمل مهم است انشا الا که همین طور باشد که می گوید نه حرف زده شود ولی عملی نباش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
من معتقدم باشهردار عوض شدن کاری از پیش نمی رود تجربه مهم وهمکاری کردن با شهردا ر همین شهرداری که 4سال کار کرده 4 سال بعدی بهتر کار می کن تا اینکه یکی دگه بیا فقط تا1سال باید یاد بگیر که چطوری کار کن
ط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
فقط دکتربهرامی
شهروند
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
اگر شهردار تغییر نکند شورای جدید معنی ندارد وتغییری احساس نخواهد شد پودرواقع ماشهروندان از تغییر شهرداری یاسوج با انتخاب شورای جدید حمایت همه جانبه خودرا اعلام کردیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار