کد خبر: ۱۳۷۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۰۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
اختصاصی/ زارعی، تاجگردون و هاشمی پور در مجلس چکار می کنند؟!
عصر دنا: تاج گردون در نطق علنی مجلس گفت:خط قرمز فقط رهبری و قانون اساسی است، رهبری هم با کسی تعارف ندارد و نیازی به زبان هم ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یکی از موضوعاتی که امروزه در رسانه‌ها بیشتر دیده می‌شود سند 2030 است. سند ۲۰۳۰ یونسکو که بی سر و صدا در کشورمان به تصویب رسیده است ایران را ملزم به رعایت ۱۷ سرفصل به‌ویژه در موارد آموزشی می‌کند.

مقام معظم رهبری روز یکشنبه 17 خرداد سال جاری در دیدار معلمان و فرهنگیان به مناسبت هفته معلم پذیرش و اجرای این سند در کشورمان را اقدامی اشتباه توصیف کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود به موضوع پذیرش سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو از جانب دولت اشاره کردند و با انتقاد شدید از این موضوع گفتند: این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آن‌ها شود، و امضای این سند و اجرای بی‌سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاه‌های مسئول نیز اعلام شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که تحت نفوذ قدرت های بزرگ نیز قرار دارد، به خود حق می دهد که برای ملت هایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند.

اتمام حجت رهبری درباره سند 2030

ما در اینجا دو مسئله داریم، یکی اینکه با این بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت بر کسانی به ویژه نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که دم از حرف می‌زنند تمام است، این افراد که چپ و راست می‌شوند، بیانات رهبری را مطرح می‌کنند و اظهار ارادت می‌کنند.

به‌عنوان مثال جناب آقای تاج گردون ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ در بیانیه‌ای که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا صادر کرده است 5 بار از اسم مقام معظم رهبری استفاده کرده و گفته:"...بدانند چشم‌های تیزبین رهبری ناظر بر اعمال همگان است"، "... به‌حکم امام و رهبری تخطی کرده و خیانت به این آرمان می‌کنند"

جناب آقای تاج گردون در نطق علنی مجلس در تاریخ 17 خرداد 96 گفت: هیچ قوه‌ای نمی‌تواند برای خود خط قرمز تعریف کند، در شرایطی که پای جامعه و اصلاح آن در میان است، خط قرمز فقط رهبری و قانون اساسی است، رهبری هم با کسی تعارف ندارد  و نیازی به زبان هم ندارد.

برداشت نگارنده از این صحبت های آقای تاج گردون اینچنین است که ایشان مخالف سند 2030 هستند ولی ایشان باید به‌صورت صریح و واضح برای دیگران این را بیان کند و وظیفه عمار گونه خود را در برابر رهبری انجام دهد.

بنده به صورت رک و شفاف به آقایان تاج گردون، هاشمی پور و زارعی می‌گویم که به‌عنوان نمایندگان مردم شریف استان ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سند 2030 موضع‌گیری کنید.

بی‌تفاوتی، یعنی خیانت به مردم

مسئله دوم اینکه شماها نسبت به برخی چیزی های که اولویت ندارند و گاها پیش پا افتاده هستند بیانیه و موضعگیری می کنید ولی درباره موضوع مهمی مثل سند 2030 روزه سکوت گرفته اید، اگر شما نسبت به این سند بی‌تفاوت هستید، حالا چه موافق و چه مخالف سند 2030 باشید، باید اعلام شود، نباید بی‌تفاوتی در وجود نمایندگان رخنه کند، بی‌تفاوتی یعنی به نسبت به مردم استان بی‌تفاوت هستید که این خیانت به مردم محسوب می‌شود، بی‌تفاوتی و عدم موضع گیری یعنی حق را پایمال کردن و طرفداری از ظلم.

اتمام‌حجت دوباره رهبری برای کسانی که از قافله عقب‌مانده‌اند

مقام معظم رهبری با کسانی که از قافله عقب مانده‌اند  یا خود را به خواب زده‌اند دوباره اتمام‌حجت کرده و در دیدار با دانشجویان فرمودند: "مسئله‌ی استقلال خیلی مهم است؛ مسئله‌ی سند ۲۰۳۰ از این قبیل است. حالا بعضی می‌آیند می‌گویند ما تحفظ دادیم یا گفتیم فلان چیزش را قبول نداریم؛ نه، بحث سر این نیست؛ فرض کنیم در این سند چیز واضح مخالف اسلام وجود نداشته باشد، که حالا وجود دارد؛ من حرفم این است که نظام آموزشی نباید بیرون کشور نوشته شود. اینجا ایران است، اینجا جمهوری اسلامی است. نظام آموزشی ما را چهار نفر بنشینند در یونسکو بنویسند! چرا؟"

آقایان، نمایندگان محترم مجلس، منتخبین مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد مواظب باشید که دوباره از قافله حمایت از حق عقب نمانید و گرنه مردم شما برای همیشه از عقب می‌رانند.

 مهرداد علیزاده

«عصر دنا» در صورتی که نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای داشته باشند منتشر می کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
احسنت و دورد به نویسنده انقلابی
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
تاجگردون؟

عمار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عصر دنا چند چندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.