کد خبر: ۱۳۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
رحیم‌پور ازغدی:
عصر دنا: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 90 درصد مفاد سند 2030 صحیح است، اما 10 درصد باقیمانده آن مهم است که سبک زندگی جامعه را هدف قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر امروز آئین اختتامیه «اولین جشنواره گنجینه‌های ماندگار دفاع مقدس» مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، با بازخوانی فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی، گفت: سخنان امام راحل، موضع‌گیری‌های شخصی نبود که تاریخ‌مصرف داشته باشد، بلکه امروز نیز باید در حوزه‌های مختلف از آنها بهره گرفت.

وی اضافه  کرد: در سفر اخیر ترامپ به عربستان، ناتوی عربی ـ آمریکایی متشکل از آمریکا، اسرائیل و حکومت‌های فاسد منطقه را با عنوان «ارتش متحد علیه ایران» طرح‌ریزی کردند که هدف آنها، ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آمریکا، تاکنون به این صراحت علیه ایران تهدید نظامی نداشته، اما این سفر سبب ایجاد چنین تصمیمی از سوی استکبار شده است، هرچند دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمی‌کنند، اما وظیفه ما است تا آمریکا و دشمنان انقلاب را بشناسیم، بعضی به غرب و آمریکا خوش‌بین هستند، درحالی‌که ذات آنها چیزی جز دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

هرچه انعطاف بیشتری نشان دهیم، جرأت جنگ‌افروزی دشمن بیشتر می‌شود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمنان برای هیچ ملتی حق حیات قائل نیستند و هرچه در مقابل آمریکا و استکبار بیشتر انعطاف نشان دهیم، جرأت پیدا می‌کند که جنگ‌افروزی کند، اگر دشمن ببیند ملت‌ها ضعف نشان می‌دهند، در پی تجاوز به سرزمین و از بین بردن آنها می‌افتد.

وی افزود: اگر به فرمایش قرآن کریم، همیشه برای مقابله با توطئه دشمنان آماده و مهیا باشیم، هرگز این اجازه را به خود نمی‌دهند که ملت یا حکومتی را تهدید کرده و به فکر تجاوز به آب ‌و خاک آن کشور بیفتند.

رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: در دهه گذشته در 120 کشور جهان پرچم آمریکا به‌عنوان سنبل استکبار به آتش کشیده شد، درحالی‌که حدود 40 سال پیش این حرکت با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آغاز شد.

وی با اشاره به سند 2030 و ابعاد مختلف آن، متذکر شد: انقلاب اسلامی آمد تا سرنوشت ایران و جهان را تغییر دهد و نوای «لا اله الا الله» در اقصی نقاط جان به گوش برسد، انقلاب برای تعیین تکلیف خودمان برای مملکت شکل گرفت تا به‌عنوان الگو برای دیگر ملت‌ها مطرح باشیم، اما امروز بعد از گذشت حدود 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، غرب و دیگر جوامع می‌خواهند برای ما تعیین تکلیف کرده و از این طریق، سیاست نفوذ را اجرا کنند.

سند 2030، سبک زندگی جامعه را هدف قرار داده

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دشمن در پی آن است که سبک زندگی و سبک آموزش جدیدی برای ما تجویز کنند، اگر قرار بود، قرارداد فرهنگی امضا کنیم، پس چرا برای فرهنگ انقلابی این‌قدر شهید دادیم؟ 90 درصد مفاد سند 2030، صحیح بوده، اما 10 درصد باقیمانده آن سبک و زندگی جامعه را هدف قرار داده است.

برچسب ها: سند 2030 ، سبک زندگی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
رحیم پور ازغدی یکی از نفوذی های سازمان اطلاعات ایرانه و از اون کسانیسیت که داره از پشت به ملت خنجر میزنه. ایشون تو یکی از سخنرانیهاشون نژاد آریایی رو همطراز با نژاد هندو دانسته که از ادرار گاو بعنوان نوشیدنی مقدس استفاده میکردند
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
خیالبافی آدم ها را به کجا می کشاند. کسی که نژاد آریائی را متهم به ادار خواری می کند حالا برای ملت و مردم نگران است.
دوستی با دشمن دانا نکوست
دشمن دانا به از نادان دوست
دشمن دانا بلندت می کند
بر زمینت می زند نادان دوست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین