تاریخ انتشار:۱۵:۵۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رييس هيات عالي نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دستور بررسی دقیق انتخابات شورای استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد .

متن دستور غلامرضا تاج گردون به شرح زیر است:

بسمه تعالي

روساي محترم هيات نظارت شهرستانها بر انتخابات شوراههاي شهر و روستا

با سلام و احترام

ضمن تاكيد مجدد بر نظارت و همچنين بررسي دقيق اعتراضات كانديداهاي محترم بالاخص در شهرهاي استان خواهشمند است با هماهنگي ديگر همكاران و در راستاي اطمينان خاطر كانديداهاي محترم و شهروندان عزيز ترتيب اقدامات زير را مطابق قانون و دستورالعملها فراهم و اقدام نماييد؛

- در شهرهايي كه انتخابات به صورت الكترونيكي برگزار گرديد اعتراض تا دو برابر منتخبين( هفت نفر دوم) در مورد سي درصد از صندوقهايي كه خودشان درخواست دارند ابتدا با شمارش مجدد پرينت دستگاهها و در صورت عدم اقناع ، شمارش آراء ده درصد از صندوقهاي مورد اعتراض طي مقررات انجام و در صورت وجود اختلاف فاحش مابقي صندوقها شمارش گردد.

- در مورد ساير شهرها كه به شكل الكترونيكي انجام نگرديده ، بجز فرايند بررسي پرينت دستگاهها ، فرايند فوق انجام گردد.

- ساير اعتراضات در ديگر موارد به دقت بررسي شود.

- بديهيست در صورت عدم وجود تخلف و تداوم اعتراضات در فضاهاي مجازي و غيره ، تشويش اذهان عمومي بوده و ميبايستي توسط مراجع قانوني برخورد لازم صورت پذيرد.

غلام رضا تاج گردون
رييس هيات عالي نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین