تاریخ انتشار:۲۲:۳۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: پس از اعلام شایعه ای در فضای مجازی در خصوص مسموم شدن مخزن آب شهر مادوان، تکذیب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پس از اعلام شایعه ای در فضای مجازی در خصوص مسموم شدن مخزن آب شهر مادوان یاسوج روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد به این شایعه واکنش نشان داد.

این جوابیه به شرح زیر است:

در پی ایجاد شایعه ای مبنی بر مسمومیت مخزن آب مادوان، بدینوسیله به اطلاع کلیه شهروندان عزیز می رساند این موضوع، شایعه ای بیش نیست و قویا" تکذیب می گردد.

بدیهی است این شایعه از سوی کسانی که با انتخاب مردم و شادی و سرور آنها مخالف هستند و به قصد تشویش اذهان عمومی و اخلال در امنیت جامعه ایجاد شده است.

لازم به ذکر است مسببین این شایعه توسط نهادهای امنیتی و انتظامی شناسایی شده و برخورد قاطع،قانونی و فوری با آنها صورت خواهد گرفت .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.