کد خبر: ۱۳۳۱۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
واکنش تند امام جمعه گچساران به امضاء سند 2030:
عصر دنا: امام جمعه گچساران با طرح این پرسش افزود: این که یک انسان عقب مانده‌ای در هیأت دولت عقب افتاده ما چنین سندی را تصویب می‌کند باید گفت اینها با چه رویی با شرف و عزت ملت ایران اسلامی بازی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه در جمع نمازگزاران گچسارانی اظهار کرد: تنها راه عزت بشری تقوا است.

حجازی با تبریک میلاد منجی عالم بشریت به محضر همه مسلمین جهان و ملت ایران اسلامی و خاصه شهرستان گچساران گفت: امیدواریم خداوند برای پایان دردهای شیعیان در عالم منجی و فریادرس ما را هر چه زودتر برساند.

به نوشته فارس، وی با بیان اینکه تقوا داشتن یعنی درد مردم را داشتن و تسلیم شدن در برابر خداوند باری تعالی است، گفت: بر اساس روایات تقوا سبب می‌شود راه ظلم بسته شود، علت مشکلات بشری بی‌عدالتی در جامعه و نبود تقوا و ایمان است و امروز سوریه و عراق و دیگر کشورهای را می‌توانیم مشاهده کنیم.

امام جمعه گچساران  با اشاره به ویژگی‌های امام زمان (عج) ابراز کرد: راه نجات انسان‌ها و بشریت ظهور امام زمان است و این ما هستیم که باید مقدمات آمدن آن منجی را فراهم کنیم.

وی  با بیان اینکه نمی‌شود فقط به این اکتفا کنیم که ما مسلمان هستیم  خاطرنشان کرد: بلکه دین و ایمان ما باید از فرزند و پست و سمت‌ها مهمتر باشد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی‌ها که چندین آپارتمان  سر به فلک کشیده دارند اما برخی کپر هم ندارند، بیان کرد: عده‌ای پول‌های میلیونی در بانک‌ها دارند اما عده‌ای دیگر پول نان را هم ندارند.

حجازی  با اشاره به درگذشت امام جمعه موقت گچساران گفت: ایشان ناشناخته بود و نه فقط شهر را بلکه استان را غرق در ماتم و عزا کرد.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم از همه مردم استان و کشور که برای تشییع این عالم ربانی حضور داشتند تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و انتقاد ایشان در خصوص سند 2030 گفت: به دلیل اینکه در خطبه‌های نماز جمعه حضور دارم نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم و باید ادب را رعایت کنم.

حجازی ادامه داد: می‌گویند تا سال 2030 کشورهای جهان وحشی و بی‌شعور شوند و مردم به گونه‌ای عمل کنند که مانند حیوانات در بیابان شوند.

وی افزود: ننگ باد بر آن عقب مانده‌ای که از کشور ما پای این سند ننگین را امضا کرده است.

حجازی یادآور شد: در آذر ماه 1395 کسی که به اصطلاح در جمهوری اسلامی خدمت می‌کند این سند را امضا می‌کند و از آن بدتر در هیأت دولت برای اجرای آن تشکیل جلسه داده و کارگروه برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه معلوم است که شما امضا کنندگان این سند احمق هستید گفت: مگر شما خیال کرده‌اید مردم می‌گذارند خون شهدا پایمال شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: شهدا زنده هستند و حفاظت می‌کنند و این مملکت مرزبان و نگهبان دارد و از همه مهمتر جانشین برحق امام زمان(عج) در این مملکت حضور دارد.

حجازی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، این سند ننگین به چه دلیلی باید امضا شود مگر نمی‌دانید اینجا ایران اسلامی است.

وی با طرح این پرسش افزود: این که یک انسان عقب مانده‌ای در هیأت دولت عقب افتاده ما چنین سندی را تصویب می‌کند باید گفت اینها با چه رویی با شرف و عزت ملت ایران اسلامی بازی می‌کنند.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: بله رهبری فرموده بودند که با نفوذ دیدگاه مسوولان را تغییر می‌دهند و مشاهده کردیم  ایشان حتی از شورای انقلاب فرهنگی هم گلایه کرده است.

حجازی تصریح کرد: این که برخی از نفوذی‌ها اصل این مملکت و ولایت فقیه را قبول ندارند این جاست بنابراین پیشنهاد می‌دهم  به هیأت دولت آنهایی که این سند را امضا کرده‌اند فورا استعفا دهند و کنار بروند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار این است که باید سریعا کارگروهی تشکیل شود و عوامل سند 2030 کنار بروند.

وی خطاب به اعضای هیأت دولت گفت: آقایان هیأت دولت متوجه شوند حکومت ایران، حکومت جمهوری اسلامی است که باید بر اساس قرآن و فرامین الهی مدیریت شود و اگر نمی‌توانید توبه کنید و کنار بروید.

حجازی افزود: اینجا غرب نیست بلکه اینجا ملاک قرآن است و اگر شما سختتان است بروید و در همان کشورها نوکری کنید چرا که مردم ایران می‌خواهند آبرو داشته باشند.

امام جمعه گچساران در ادامه  با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در این ایامی کمین کرده بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم ایران در انتخابات حضور کم رنگ داشته باشند.

حجازی با بیان اینکه برخی بی‌اخلاقی می‌کنند و کار درستی نیست، اذعان کرد:  هر کاندیدا توانمندی‌های خود را بگوید و خود کاندیداها و حامیانشان جایز نیستند  برای رای آوری به یکدیگر تهمت بزنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
ازادی یعنی همین که شما ها پشت تریبون نماز جمعه همه حرفو میزنید.بعدمیگن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
تو کی هستی آقا.... شماها مردم را از نماز جمعه فراری دادید.
متاسفم شما باید من جوان را به تقوا سفارش میکردی ولی ظاهرا باید من شما را به تقوا سفارش کنم.لطفا برای منافع دو روزه دنیاتون هر حرفی رو نزنید.آقای جهانگیری برادر دو شهید بزرگواره و وابستگیش به انقلاب قطعا از شما بیشتره.اون دلش برای اسلام و انقلاب بیشتر از شما میسوزه.شما و امثالهم برای عقلا مشخصه برای چه میسوزیت.
خرمی شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
حاج اقا شما به کدام بند سند 2030 اعتراض دارید؟ اصلا شما متن را خواندید؟ شما می فهمید معاون اول رئیس جمهور کیه که احترام تریبون تحت اختیار را با هر الفاظی جلوی مردم به تاراج میبری؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
اون وقت که شما ها توکوچه ها ی محله ولگرد بودی ایشون دوبرادرش را برای پاسداری ناموست شهید شدند حالا از تریبون ازادی که دراختیارت هست بی ادبانه توهین کن شرمت باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
خودش چکار کرد، برادرش فعلی اش چی؟

اینها چیزی جز فساد برای مملکت چیزی نداشتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
وای تا کی مردم ما می خواهند بداند و چشم خود را باز کنند که این دولت چیزی جز بیکاری و فساد برای کشور نداشته و ندارد چون ۴ سال بر همین منوال گذشت و حالا باز برای ۴ سال دیگر وعده می دهند
نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
این حاج آقا هم همسفره علم الهدی هست دیگه ، بیشتر از این انتظار نمیره . بعد تو مراسم تشیع با شکوه دکتر خواجه زاده این جمعیت رو که دید فکر کرد آره یه خبری هست ، نمیدونه که مردم به خاطر فقط شیخ اومدن سنگ تمام گذاشتن نه تریبونی که الان دست شما هست. یه کم از مرحوم خواجه زاده صداقت و مردم داری یاد بگیری بد نیست ، تا بیای پشت تریبون به انسانها فحش بدی .
ممو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
ای وای برما که امام جمعه ی ما که باید الگوی ادب ومعرفت باشد نه تنها به یک خانواده معظم دو شهید توهین میکند بلکه پا را فراتر گذاشته و کل مردم جهان را وحشی میخونه وای بر ما اقای حجازی وجدانا یک بار متن سند را نگاه کرده ای تا برسه به خوندنش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
....
مدیر پایگاه به دلیل به کار بردن توهین، این نظر منتشر نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
به دلیل مطالب توهین آمیز از درج این نظر پوزش می طلبیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
باسلام خدمت امام جمعه گچساران شما دقیقا به چی معترضید بهتربود این مصوبه را برای مردم میخواندید تا بدانند اول چی به چیه بعد فحش بدین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین