تاریخ انتشار:۱۱:۰۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: 30 هکتار زمین از عرصه های ملی، سالجاری در این شهرستان رفع تصرف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فرهام جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 12 پرونده دیگر نیز در مراحل مختلف اجرا برای بازگشت به اراضی ملی است.
وی اظهار کرد: در آخرین مورد نیز 535مترمربع از اراضی ملی در گچساران رفع تصرف شد.
جلیلی بیان کرد: این میزان زمین از فرد متخلفی که در اطراف منطقه امامزاده جعفر(ع) این شهرستان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بود بازپس گرفته شده است.
وی اظهار کرد: با هوشیاری و پیگیری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان این فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده در مراجع قضایی حکم تخریب ساخت و ساز صادر شد.
جلیلی ابراز کرد: پس از طی مراحل قانونی با حضور نیروهای انتظامی این حکم، اجرا و فرد متخلف خلع ید شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران ادامه داد: 90 درصد از اراضی شهرستان گچساران را عرصه های ملی تشکیل می دهد که از این میزان 70 درصد مرتع و جنگل است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 415هزار هکتار عرصه جنگلی و مرتعی دارد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.