کد خبر: ۱۳۲۸۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: همایش روستائیان، معتمدین و بزرگان طوایف حامی حسن روحانی با سخنرانی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همایش روستائیان، معتمدین و بزرگان طوایف حامی حسن روحانی با سخنرانی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار شد.

غلام محمد زارعی در این مراسم گفت: نظام بر اصل مردمی و اسلامی بودن تاکید دارد، برای همین امام فرمود "جمهوری اسلامی” نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم.

وی افزود: حضور پر شور و باشعور برای تعیین سرنوشت بود، نظام جمهوری اسلامی با رای مردم در همه انتخابات مردمی بودنش به جهانیان اثبات شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ۹۲ انتخابات پر شود برای ملت ایران به بار نشست و روحانی بعنوان یکی  از اندیشمندان، مبارز و عالم و معتدل در مسند ریاست جمهوری نشست.

زارعی ادعا کرد: روحانی اولین کسی بود در منبرها و سخنرانی هایش کلمه امام خمینی را به کار برد و پس از آن مرسوم شد و با تفکر اعتدالی که در برگیرنده همه اندیشه ها و خواسته های مردمی در ۹۲ به میدان آمد.

وی عنوان داشت: دولت که آمد شرایط خاصی حاکم بود، برخی موارد را شاید نتوان الان گفت، وقتی آمد شرایطی عجیبی را تحویل گرفت که در هیچ زمانی بعد از انقلاب شاهد آن نبودیم، شرایط خشن، تحریم، فروش کم نفت حتی کمتر از ۱ میلیون، قیمت پایین نفت و مواردی از این دست.

گزیده ای از سخنان  غلام محمد زارعی به نوشته سایت بویرنیوز در این مراسم در ادامه آمده است:

*از  ۱۰۰ سالی که نفت در ایران تولید و فروش شده در ۹۳ سال ۵۰۰ میلیارد دلار داشتیم و در دولت احمدی نژاد ۷۰۰ میلیارد دلار!

*اما چرا امروز زیر ساخت ها، اشتغال و اقتصاد چالش اصلی است؟

*واردات داروهای خاص نبود، شیر خشک نبود، انبار ذخیره مواد ضروری در کمترین حد بود اما امروز ذخایر استراتژیک کشور در بهترین شرایط است

*در چنین شرایطی بود برای فروش همان ۷۰۰ هزار بشکه، کشورها حاضر نبودند پول بدهند، چون میگفتند تحریم می شویم و نمی‌توانیم رابطه بانکی داشته باشیم و کشور مجبور به واردات کالا بود در این شرایط دولت یازدهم آمد

*در میان ناباوری ها دولت دو قدم بزرگ برداشت، در زمینه دیپلماسی خارجی ایران که مهم ترین آن برجام بود

*سراغ نداریم ایران یک طرف و کشورهای قدرتمند دنیا طرف دیگر و ایران با وجود همه کارشکنی ها مذاکرات را به نتیجه برساند

*برجام با راهنمایی و هدایت رهبری با حفظ حقوق ملت ایران به نتیجه رسید

*امروز اروپایی ها نگاه و رویکرد متفاوت به ایران دارند، امروز تحریم ها برداشته شده، بانک های بزرگ دنیا با ایران ارتباط بانکی دارند، سرمایه گذاری خارجی شروع شده است.

*در خاورمیانه نقش آفرینی مهمی داریم، ثبات ما در جزیره پر آشوب ، تصمیم گیری های منطقه ای بدون ایران نمی شود، اینها مرهون بهبود ارتباطات با دنیا و حضور و استقامت مردم ایران اسلامی است

*راهی را که دولت تدبیر شروع کرد اگر متوقف شد باید از اول مسیر را طی کنیم، آیا این تجربیات خوب نمی‌تواند پایه خوبی برای ادامه کار باشد

*در همه شاخص ها پیشرفت های چشمگیری بوده است

*در اواخر دولت گذشته در جلسه ای بودیم، وزیر گفت "سهم مردم در سبد درمان ۷۰ درصدی است و به همین جهت بیشتر هزینه بر دوش مردم سنگینی می کرد و میگفتند راهی جز این نیست”، اما این دولت با نگاه ویژه به مردم، طرح تحول سلامت را با کمک مجلس عملیاتی کرد و تحولات خوبی را در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال داشت و هزینه ها را به شدت کاهش داد.

*در میدان های نفتی مشترک، کشورهایی از جمله قطر چندین برابر ایران برداشت میکردند  و ناراحت کننده بود منابع آینده مردم را اینطور به غارت می‌رفت، امروز دولت یا افتتاح فازهای مختلف نفتی، برداشت از میادین مشترک را مساوی کند و در این خصوص دولت تدبیر کاری را انجام داد که متخصصان می گفتند تا ۱۰ سال دیگر ممکن نیست.

* زمانی که دولت آمد بنزین و گازوییل وارداتی بود، با برجام ما از واردات بی‌نیاز شدیم و برای سال آینده امکان صادرات هم داریم، در زمینه زیرساخت های نفتی به خود کفایی رسیدیم.

*در طول این دولت به لحاظ تفکر اعتدالی شرایط آرامی بر کشور حاکم بوده است و در کنار آن توجه به محرومان مد نظر دولت بوده است.

*قبل این دولت کمتر از ۷۰ هزار تومان مستمری به قشر ضعیف جامعه پرداخت می شد، امروز ۳ برابر شده است

*افزایش یارانه ها فقط یک شوخی است! می دانند ظرفیت ها برای پرداخت همین یارانه ها هم مشکل هست.

*در استان ما سال ۹۲ ، ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه استان بود که برای ۹۶ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است

*در همین دولت عملیات راه آهن سازی در استان آغاز شد، الان در کهگیلویه و بویراحمد کیلومتر ۲۵ عملیات راه سازی در حال اجرا است و همگان می توانند ببینند!

*اگر تطویل باند فرودگاه یاسوج نبود امروز پرواز ها متوقف بود، بیمارستان یاسوج در چندماه آینده بهره برداری می شود

*آبرسانی، برق و گازرسانی به صورت ویژه انجام شد و همه آنها به لطف این دولت بود.






برچسب ها: بویرنیوز
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
همه کسانی که در کشور برای روحانی سخنرانی می کنند تقریبا به جز این حرف ها چیزی ندارند، انگار کپی کرده باشن و به همه بدهند و بهش گفته شود که فقط همین ها رو بگو
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
من نمیدونم این کی سخنران شد
در واقع....درواقع.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
کی تریبون دست این می دهد؟؟؟!
ن
|
Italy
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
این افزای بودجه رو از صدقه سری تاجگردون دارید نه روحانی!!!!!!!!!!!!!
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
صرف بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی. این است دولت تزویر و تحقیر. همین سالن اجتماعات خود بیت المال است. چگونه است که برای یک همایش دولتی دستگاههای دولتی می بایست کلی چانه زنی کنند و پول پرداخت کنند تا در اختیارشان قرار گیرد ولی برای تبلیغات دولت تزویر و تحقیر دو دستی تقدیم می گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
از رای اصول گرایی برکرسی مجلس نشستی حالا برای گسترش اصلاح طلبی وعده راه آهن میدهی. مردم دیگه آگاه شدند و امثال تو و لاریجانی را به اردوگاه اصول گرایی راه نمی دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
از رای اصول گرایی برکرسی مجلس نشستی حالا برای گسترش اصلاح طلبی وعده راه آهن میدهی. مردم دیگه آگاه شدند و امثال تو و لاریجانی را به اردوگاه اصول گرایی راه نمی دهند
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
خدایی خجالت نیکشی احمق عالم وادم ازروحانی انتقاددارن اونوقت توهنوزازش تعریف میکنی خاک برسرتونه خاک برسرماکه تونمایندمونی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.