کد خبر: ۱۳۲۷۱
تاریخ انتشار:۱۴:۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم اسلامشهر:
عصر دنا: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر ۱۱ جوان آماده ازدواج در کشور هستند، که اگر تنها ۲ نفر از کسانی که اختلاس کرده‌اند، پولشان را برگردانند، مشکل ازدواج آن‌ها حل خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در جمع مردم اسلامشهر‌ اظهار داشت:‌ به برکت خون شهیدان و ایثار ایثارگران، درد مادران و خواهران شهدا و به برکت حضور با بصیرت مردم در همه عرصه‌ها برای ارتقاء کشور به میدان آمده‌ایم.

وی افزود: وجود امنیت و کنار رفتن سایه جنگ به برکت حضور مردم در صحنه است، آنچه که دشمن را از ملت ایران مأیس  کرده حضور با بصیرت مردم ایران است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه مردم‌باوری را باید باور داشت، عنوان کرد: کلید حل مشکلات به دست پربرکت جوانان این مملکت است، کلید مشکل کسب و کار در دستان مردم و جوانان برومند و غیور این مرز و بوم است.

‌رئیسی با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان تبعیض را نمی‌پذیرند، تصریح کرد: در کشور جوانان نباید دغدغه‌ کار و شغل داشته باشند، مگر دولت وظیفه فراهم کردن زمینه تحصیل و مسکن خانواده‌ها را طبق قانون اساسی برعهده ندارد.

وی با اشاره به دغدغه کشاورزان و روستائیان گفت: اگر مشکلات کشاورزان و روستائیان به درستی مدیریت نشود‌ بار مشکلات بر آن‌ها فشار آورده و اینگونه می‌شود که در حاشیه شهرها باید سکونت کنند، مشکل عمده کشاورزان، کم آبی است؛ اما این همه مشکل نبود، بلکه مشکل عمده، مدیریت آب بود.

 کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری بیان کرد: در حال حاضر 11 جوان آماده ازدواج در کشور هستند، که اگر تنها 2 نفر از کسانی که اختلاس کرده‌اند، پولشان را برگردانند، مشکل ازدواج آن‌ها حل خواهد شد.

تکلیف 700 هزار میلیارد نقدینگی کشور در دولت یازدهم چیست؟

‌رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه وعده و شعار انتخاباتی نیست اظهار داشت: ما معتقدیم که می‌توان معضل بیکاری و فقر مطلق بسیاری از خانواده‌هایی را که تنها با یارانه امور‌ زندگی خود را می‌گذرانند ‌برطرف کرد، من به خانه‌های بسیاری از این افراد رفته‌ام و فقر و نداری آن‌ها را از نزدیک دیده‌ام، باید به آن‌ها کمک کرد و این وظیفه دولت است.

وی افزود: آیا این اینکه می‌گوئیم دولت نسبت به خانواده‌های فقیر و مستضعف وظیفه دارد، وعده انتخاباتی یا شعار است؟ آیا نباید فاصله طبقاتی کاهش پیدا کند؟ ما می‌گوییم که 700هزار میلیارد نقدینگی کشور کجا رفته است؟ آیا این درست است که این نقدینگی به عنوان تسهیلات تنها به چند نفر داده شود؟ این کار در شأن نظام نیست.

 کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با بیان اینکه قاچاق کالا عمده دلیل ایجاد رکود و بیکاری در کشور است گفت: حرف ما این است که از محل درآمدهای قاچاق و تنها با کاهش 10 میلیارد دلار کالای قاچاق می‌توان یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد؛ ما معتقدیم که با کمک اصناف، تولیدکنندگان و مسئولان و صاحبان شرکت های تولیدی می‌توان جلوی قاچاق کالا را گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.