کد خبر: ۱۳۲۳۹
تاریخ انتشار:۰۰:۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: عصر امروز افرادی ناشناس در پوشش ماموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دستفروشان خیابان انقلاب و آسیب به اموال آنها کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) افرادی ناشناس و اراذل و اوباش در پوشش ماموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دستفروشان خیابان انقلاب کرده و به اموال آنها آسیب وارد کردند.

این افراد ناشناس بعد از این اقدام مشکوک و شکستن لوازم یک پیرمرد دستفروش، با اعتراض شدید مردم مواجه شدند اما بلافاصله و درست زمانی که ماموران شهرداری تهران به محل رسیدند، اراذل و اوباش پا به فرار گذاشته و از محل گریختند.

پیشتر نیز برخی اخبار حاکی از آن بود که ستاد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده که افرادی با ظاهر و لباس ماموران شهرداری، به مردم و دست‌فروشان حمله‌ کرده و از این طریق ضمن تخریب چهره محمد باقر قالیباف، فضای انتخابات را ملتهب کنند.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین