تاریخ انتشار:۲۳:۳۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: دبیر جامعه دانشگاهی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد مسؤولان ستاد روحانی را به مناظره دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حامد جمالی طی بیانیه‌ای مسئولان ستاد حسن روحانی را به مناظره فرا خواند.

در این بیانیه آمده با توجه به صحبت هایی که اخیرا برخی از دوستان در سطح جامعه و فضای مجازی مطرح می‌کنند  که متاسفانه بر اساس استدلال و دلایل منطقی نیست و باعث عوام فریبی در جامعه می شود.

در این بیانیه آمده طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما بعنوان جامعه دانشگاهی این رسالت را بر عهده داریم که در جامعه به تبیین و روشنگری بپردازیم تا بتوانیم فضای شفاف و واقعی برای تصمیم گیری مردم بوجود بیاوریم. لذا خدمت دوستان حامی دولت که چنین صحبت هایی را مطرح می کنند،

بنده بعنوان دبیر دانشگاهیان حامی جناب اقای رئیسی در استان اعلام امادگی میکنم که در هر زمان و مکانی که این دوستان حاضرند، تشریف بیارند که در باب این موضوعات جهت تنویر افکار عمومی به مناظره و گفتگو بپردازیم.

چون ما معتقدیم دانشگاه یک نهادگفتمان ساز بوده و ما باید بتوانیم رسالت خود را به خوبی در جامعه انجام دهیم و در یک فضای منطقی و گفتمانی، به دور از هیاهو و جنجال به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم. دوباره تاکید میکنم که ما این امادگی را برای گفتگو داریم و ما خواستار ازادی بیان و اندیشه در جامعه و دانشگاه هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.