کد خبر: ۱۳۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): طی حکمی مهدی روشنفکر از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد است .

این فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر گفت: دکتر قالیباف فردی مومن، متعهد، کاربلد و انقلابی بوده که عملکرد آن در پلیس، شهرداری تهران و ...بیانگر فردی با مدیریت سیستمی و جهادی، فراتر از مرزبندی‌های جناحی و گروهی بوده و متعلق به تمام مردم دین باور و ولایتمدار ایران عزیز است.

روشنفکر تصریح کرد: ضروری است تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای حضور پرشور و شعور مردم به عنوان یکی از دغدغه‌های همیشگی مقام معظم رهبری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای همه سلایق احترام قائل است افزود: استفاده ابزاری از مردم در ستادهای انتخاباتی جریان رقیب مردود بوده و انتظار می‌رود مردم با حساسیت بیشتری به ستاد نامزدهای انتخاباتی توجه کنند زیرا برخی دنبال رسیدن به اهداف خاص خود هستند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: ضروری است مردم دین باور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت به گونه‌عمل کنند که بعد از اتمام رقابت، رفاقت برای توسعه همه جانبه استان آغاز شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
فقط بخاطر پست هستی
parsa
|
United States
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
بترکه چشمی که دیدن نداره Gooooo
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.