تاریخ انتشار:۱۸:۱۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از افزایش سه تا پنج صندوق الکترونیک در شعب اخذ رآی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تبلیغات شوراهای اسلامی، گفت: مدت فعالیت تبلیغات برای کلیه نامزدها یکسان است وهشت روز قبل از اخذ رای آغاز وتا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات روز ۲۸ اردیبهشت ممنوع است، بیان کرد: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی بروی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای منصوبه در معابر عمومی و املاک بخش خصوصی نیز ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی از داوطلبان انتخابات شوراها در تبلیغات از القاب غیرقانونی مانند دکتر و مهندس استفاده می کنند که با مدرک ثبت شده در فرمانداری مطابقت ندارد و این تخلف تبلیغاتی و اجحاف به کسانی است که دارای مدرک علمی معتبر هستند.

نظری تصریح کرد: تعداد زیادی از داوطلبان انتخابات شوراها در تبلیغات با عنوان  دکتر خود را معرفی می کنند، در حالی که تنها سه نفر از داوطلبان با مدرک دکترا بعنوان نامزد شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند.

وی استفاده از عناوین و همچنین القابی که در سیستم دانشگاهی وجود ندارد را از تخلفات  تبلیغاتی برشمرد و ادامه داد: اینها از نظر قانونی تخلف محسوب می شوند و قابل پیگرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج بصورت الکترونیکی برگزار می شود که برای سرعت عمل در هر شعبه اخذ رآی حداقل سه تا پنج صندوق الکترونیکی پیش بینی شده است.

نظری از داوطلبان و ستادهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج خواست با ترغیب مردم در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی شرکت تا با شیوه رای گیری الکترونیکی آشنا شوند.

  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور، ۲۹ اردیبشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.