تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ پروژه سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان ردیف بودجه ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه پروژه تصفیه خانه اضطرای آب شرب شهر یاسوج، تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت و و آبرسانی به شهر مادوان بویراحمد از جمله مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان بوده که ردیف بودجه‌ای مشخصی ندارند.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سه پروژه با حضور وزیر نیرو در هفته گذشته کلنگ‌زنی شد و قول می‌دهیم در کمترین زمان ممکن این پروژه‌ها به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

لدنی‌نژاد ابراز کرد: محل اجرای پروژه ایجاد تصفیه خانه اضطرای آب شرب شهر یاسوج واقع در چم گنجشکی یاسوج بستر و حریم رودخانه بشار بوده و متولی حفظ و حرائم رودخانه‌ها در استان‌ها نیز آب منطقه است که این مکان با طی مراحل قانونی از دانشگاه علوم پزشکی رفع تصرف شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فاضلاب شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرامو سی‌سخت در دست اجرا بوده که فاز اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب گچساران نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

لدنی‌نژاد از آلوده بودن پایین دست رودخانه بشار یاسوج خبر داد و گفت: به دلیل ورود پساب در پایین دست رودخانه بشار هم اکنون شاهد آلودگی در این رودخانه هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه میان مدت و بلند مدت 4 ساله و 20 ساله شرکت آبفای شهری این استان تدوین شده که امیدواریم با اجرایی کردن این برنامه‌ها شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین