تاریخ انتشار:۱۵:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
به مناسبت هفته معلم
عصر دنا: در آیین نکوداشت هفته معلم 100 فرهنگی نمونه در زمینه‌های گوناگون تجلیل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مراسم نکوداشت مقام معلم ظهر امروز با حضور امام جمعه،فرماندار و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

در این آیین که بیش از 700 نفر از فرهنگیان شهرستان کهگیلویه شرکت کردند،  از 100 نفر از معلمان و مربیان برگزیده ، خانواده معلمان متوفی،فرهنگیانی که تازه به افتخار بازنشستگی نائل شدند، خانواده دانش آموزانی که اعضاء بدن فرزندشان را اهداء نمودند و مقام آوران مسابقات ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان کهگیلویه  تجلیل شد.

در پایان این آیین از6 معلم نمونه، 50  پیشکسوت فرهنگی ،خانواده 6 معلم متوفی، خیر فرهنگی و مدال‌آوران با اهدای هدایایی قدردانی شد.

حسین سماواتی، خدایار امید ، سید روح الله زکی‌نژاد و امید رضا آرش به عنوان معلمان نمونه شهرستانی، محمد اسلام‌فر و شیروان بخشنده‌نیا معلمان برتر استانی تجلیل شدند.

اجرای کلیپی با عنوان مرور خاطرات گذشته ‌های دور و نزدیک فرهنگیان، کلیپ تصاویر برنامه‌های اجرا شده در هفته معلم  ، اجرای سرود توسط دانش آموزان و اجرای آهنگ توسط گروه موسیقی از دیگر برنامه‌های این آیین بزرگ بود.

اردشیر یاری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و معلمان شهید اظهار داشت: بزرگ‌ترین رسالت معلم، آموزش دانش آموزان متفکر، متعهد و دانشمند است و در همین راستاست که شهید مطهری فرمودند من دست بوس معلمی هستم که اندیشیدن را بیاموزد نه اندیشه‌ها را.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حضور گرم و صمیمی مردم و مسئولان در مراسمات بزرگداشت مقام معلم را نشانه قدردانی و سپاس از زحمات معلمان دانست .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین