تاریخ انتشار:۱۵:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: دادستان شهرستان دنا از کشف یک محموله 173 کیلوگرمی تریاک از قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی ملک حسینی با اعلام این خبر گفت:فرد قاچاقچی، محموله خود را از شهرهای مرزی و جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به استانهای مرکزی کشور را داشت.

دادستان دنا با بیان اینکه این قاچاقچی مواد مخدر 173 کیلوگرم تریاک را به طرز ماهرانه ای در جاهای مختلف خودروی وانت جاسازی کرده بود گفت:این شخص که قصد انتقال این حجم از مواد مخدر را به مرکز کشور داشت برای دور زدن ماموران ایست و بازرسی به شهر سی سخت آمده بود که محموله خود را از اینجا به توتنده و به سمت اصفهان حرکت دهد.

وی با اشاره به اینکه با تیزبینی و هوشیاری ماموران کلانتری سی سخت این شخص دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد افزود:در این راستا فرد قاچاقچی دستگیر و به همراه  یک دستگاه خودروی پیکانبار به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 
 ملک حسینی ابراز کرد:این محموله در ورودی شهر سی سخت بدون از هرگونه درگیری به دست ماموران کلانتری  افتاد.


دادستان دنا خاطرنشان کرد با تیزبینی و هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ،دنا به گذرگاهی نا امن برای سوداگران مرگ تبدیل شده است.
منبع: سفیردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین