تاریخ انتشار:۲۱:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرماندار گچساران:
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: مانور آزمایشی رأی‌گیری الکترونیکی انتخابات شورای شهر در شهرستان گچساران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در آئین برگزاری مانور انتخابات الکترونیکی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف بررسی زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی ویژه انتخابات و انجام آمادگی‌های لازم سخت افزاری وسرعت عمل نیروی انسانی، اولین مانور انتخابات امروز در برخی از حوزه‌های مشخص شده شعب اخذ رأی برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران  آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه و حماسی با حضور همه اقشار مختلف مردم است افزود: تمام عوامل اجرایی انتخابات با رعایت اصل بی طرفی بر‌اساس قانون، همه امکانات و بسترهای لازم برای برپایی انتخابات فراهم می‌کنند.

رحیمی  از انتخابات 29 اردیبهشت به عنوان یکی از انتخابات مهم یاد کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با مجریان انتخابات در زمینه آماده سازی زیرساخت‌های لازم داشته باشند.

فرماندار گچساران در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: حضور حماسی و با شکوه ملت ایران و شهروندان گچسارانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و به رخ همگان می‎کشد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

رحیمی بیان کرد: مانور انتخابات الکترونیکی به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات الکترونیکی در شهرستان گچساران و همچنین آشنایی شهروندان با شیوه اخذ رأی به روش الکترونیکی، مانور اخذ رأی به صورت آزمایشی در سطح شهر دوگنبدان برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین