کد خبر: ۱۳۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود فاضلاب به رودخانه بشار یاسوج سلامت مردم را تهدید می‌کند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اورنگ ایلامی ظهر امروز در نشست شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ورود فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) به رودخانه بشار خطرناک بوده و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی بتوانیم به رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن کمک کنیم.

وی عنوان کرد: فاضلاب این بیمارستان عفونی و خطرناک است و از چاه جذبی برای جذب فاضلاب استفاده می‌شود که این وضعیت موقتی بوده که برای دراز مدت چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ورود فاضلاب به رودخانه بشار مشکل‌ بهداشتی و زیست محیطی به دنبال دارد ادامه داد: به طور حتم دانشگاه علوم پزشکی در حد توان برای رفع این مشکل که به نوعی با سلامت مردم و محیط زیست در ارتباط بوده، تلاش می‌کند.

پساب فاضلاب بیمارستان یاسوج امکان اتصال به شبکه فاضلاب را ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت استاندارد سازی پساب فاضلاب بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت: در این صورت امکان اتصال به شبکه فاضلاب شهری را دارد.

سید موسی خادمی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست به عنوان متولی استاندارد سازی پساب انتظار می رود نسبت به طرح اتصال فاضلاب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به شبکه فاضلاب شهری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اقدام کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
سلام اقای دکتر لطفا مرخصی های مناطق محروم ما را پیگیری کنید
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
اقای دکتر لطف کنید فاضلاب دانشکده پزشکی و بیمارستان امام سجاد که از موارد خطرناکه در اول روخانه بشار وارد نکنید پایینترش اسونه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.