تاریخ انتشار:۱۷:۵۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که نام نویسی از علاقمندان شرکت در آیین معنوی اعتکاف سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده و تا 21 فروردین نیز ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام حمید برازش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقمندان شرکت در این آیین معنوی برای نام نویسی به هیات امنای مساجد نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
وی افزود که 150 مسجد در کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری آیین معنوی اعتکاف از 22 تا 24 فروردین سال جاری مصادف با 13، 14و 15 رجب است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می شود که بین 12 تا 13 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم این استان در آیین اعتکاف سال جاری در این استان شرکت کنند.
وی عنوان کرد که هشت مبلّغ دینی برای شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در مراکز شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است.
حجت الاسلام برازش ابراز داشت: 50 مبلّغ دینی از کهگیلویه و بویراحمد نیز برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی در آیین اعتکاف سال جاری در مساجد این استان حضور می یابند.
وی گفت که مهمترین برنامه های مذهبی و فرهنگی اجرا شده در آیین اعتکاف سال جاری در 150 مسجد این استان شامل آیین جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و حضرت زینب کبری (س)، محافل انس با قرآن و دوره آموزشی تصحیح قرائت نماز است.
وی اظهار داشت: سال گذشته آیین اعتکاف در 110 مسجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار و افزون بر 10 هزار نفر نیز در این آیین معنوی شرکت کردند که حدود 90 درصد آنها قشر جوان و نوجوان بودند.
کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارای افزون بر 530 باب مسجد است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.