تاریخ انتشار:۲۳:۱۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
فرماندار کهگیلویه:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): علی پوزش با بیان اینکه از این تعداد بازدید کننده 27 هزار و 900 نفر در شهرستان اقامت داشتند گفت: در اسفند ماه دو جلسه ستاد اجرایی سفر در شهرستان برگزار شد و همه اقدامات لازم در خصوص تعطیلات نوروز با توجه به امکانات پیش بینی شد.
وی به بسیج همه دستگاه های عضو ستاد اجرایی سفر شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: مکان های گردشگری و ورودی های شهر پاکسازی و مدارس زیادی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد.
پوزش با بیان اینکه مهمانسراهای دستگاه های اجرایی نیز برای اسکان مسافران نوروزی در صرورت ضرورت آماده شده است گفت: در صورت وقوع بارندگی برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی سالن هایی پیش بینی شده است.
وی افزود: در ورودی شهر نیز نمایشگاهی برای بازدید و راهنمایی مسافران ایجاد و اداره میراث فرهنگی و هلال احمر شهرستان نیز در آنجا به گردشگران نوروزی خدمت ارائه میدهند.
پوزش با اشاره به اینکه مناطق مختلف تاریخی،زیارتی و گردشگری در شهرستان آماده بازدید مسافران نوروزی هستند،گفت: مهمترین مناطق تاریخی شهرستان کهگیلویه شامل بافت تاریخی شهر دهدشت ( شهر بلادشاپور) در مرکز شهر، پل تاریخی قلعه دختر، قلعه تاریخی واقع در شهر قلعه رئیسی و قلعه شهر دیشموک است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بقاء متبرکه امامزاده گان سید محمود، نورالدین، آقامیر و امازاده پهلوان و امامزاده کوهبرد از مکان های زیارتی و سیاحتی شهرستان کهگیلویه است، عنوان کرد: آبشار کمردوغ، لگین راک، بلوط بنگان، حاشیه رودخانه مارون،حاشیه سد مارون و سد کوثر از مهمترین مکان های گردشگری و تفرجگاهی این شهرستان هستند.
پوزش ضمن دعوت از همه هموطنان برای بازدید از مناطق گردشگری و تفریحی شهرستان کهگیلویه، گفت: با توجه به بارندگی های خوبی که در این مدت داشتیم و مناسب بودن شرایط آب و هوایی در شهرستان،پیش بینی می کنیم که میزان بازدید از شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین