کد خبر: ۱۱۴۶۹
تاریخ انتشار:۱۸:۵۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: در این فیلم، مادر شهید با جملاتی زینب گونه، پس از ادای جمله ی تاریخی «ما رایت الا جمیلا» با «ملک حمد» بر سر خون پسرش وعده ی دیدار در روز قیامت می گذارد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دو روز قبل رژیم دست نشانده ی «آل خلیفه« در «بحرین» دست به اعدام سه جوان انقلابی این کشور با جوخه ی آتش زد. این جوانان که پیکرهای سوراخ سوراخ شده شان ساعاتی پس از اعدام به خانواده هایشان تحویل شد «عباس السمیع»، «علی السنکیس» و «سامی مشیمع» نام داشتند. این جنایت نابخشودنی خشم عمومی مسلمانان بحرین را به دنبال داشت.
 
آن چه پیش رو دارید،  فیلمی است کوتاه که از مادر یکی از جوانان اعدام شده به نام «سامی مشیمع»، دقایقی پس از مشاهده ی جسد فرزندش به ثبت رسیده است. در این فیلم، مادر شهید با جملاتی زینب گونه، پس از ادای جمله ی تاریخی «ما رایت الا جمیلا» با «ملک حمد» بر سر خون پسرش وعده ی دیدار در روز قیامت می گذارد:
 
00:00 00:34
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین