تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه مطرح کرد:
عصر دنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: واژه ایثار و شهادت بسیار مقدس است و سپاه ناحیه کهگیلویه در سال جاری در برگزاری یادواره عالی و مناسب عمل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: فرهنگ های مقدسی همچون ایثار و شهادت ضامن بقا، دوام و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت: واژه ایثار و شهادت بسیار مقدس است و سپاه پاسدارن سال گذشته در برگزاری یادواره عالی و مناسب عمل کرده است.

 

کاظمی جو با انتقاد از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت: با نیش و کنایه صحبت نکنید،متاسفانه بنیاد به تعهدات گذشته خود در قبال یادواره ها عمل نکرده است.

 

وی افزود: مسئولان باید بدانند وظیفه ای سنگین در خصوص ترویج این فرهنگ در سطح جامعه دارند.

 

کاظمی جو با بیان اینکه اقداماتی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان انجام می‌شود نمود عینی و عملی داشته باشد افزود: تاکنون اقدامات خوبی توسط سپاه ناحیه کهگیلویه در راستای برگزاری یادواره شهدا و دیگر برنامه‌ها انجام‌شده است.

منبع:کهگیلویه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.