کد خبر: ۱۱۳۲۴
تاریخ انتشار:۰۲:۰۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: 2 ماه پیش متوجه شدم سروش رفیعی 6 ماه اضافه خدمت دارد اما اگر پس از بررسی‌ها مشخص شود سربازی او تمام شده می‌تواند از تراکتورسازی جدا شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مصطفی آجرلو پس از برتری تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی در مورد اظهارات سروش رفیعی در مورد کارت پایان خدمتش اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که سروش رفیعی به تراکتورسازی خدمت کرده است و اگر تا به امروز از او حقی ضایع شده از وی عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر خدمت سربازی سروش رفیعی در تاریخ مقرر که به نظر می‌رسد همین ایام است تمام شده باشد، به او تبریک می‌گویم که مدت خوبی با تراکتورسازی همراه بوده است و اگر می‌خواهد برود به او می‌گویم که بازیکن آزاد است و فوتبال حرفه‌ای باید بپذیرد که او یک فصل با ماست و ممکن است فصل دیگر با ما همراه نباشد. ما برای قهرمانی در 2 جام به او نیاز داریم؛ جدای از اینکه به تک تک بازیکنان نیاز داریم به سروش رفیعی هم بیش از همه احساس نیاز می‌کنیم چون دیگران هستند و او است که می‌خواهد برود.

آجرلو افزود: اما به اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. رفیعی مثل پسر خودم است و همینطور که نمی‌خواهم به پسرم ظلم شود در مورد رفیعی هم همینطور است و اگر طبق مقررات سربازی او تمام شده باشد می تواند از تراکتورسازی جدا شود. اما 2 ماه پیش نامه‌ای آمد که رفیعی اضافه خدمت دارد ولی من گفتم نامه را مخفوظ نگه دارند تا خودم پیگیری کنم چون به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود.

وی گفت: من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد اولین کسی هستم که به او کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد و بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند.

آجرلو در پایان در مورد اینکه با این حساب 6 ماه اضافه خدمت رفیعی پابرجا است گفت: در این مدت به شدت درگیر مسائل جدی فوتبال بودیم و امروز هم دیدید که در دقیقه 120 تکلیف فینالیست مشخص شد و در پایان هم حرف‌های غیرواقعی که به ما کمکی نمی‌کند مطرح شد. اما دوستان من و کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من تا امروز به کسی ظلم نکرده‌ام.

 
منبع: ایمنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.