تاریخ انتشار:۱۹:۰۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان‌ دادگستری گچساران به زودی افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد که با حضور معاون مالی و اداری قوه قضاییه، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: این ساختمان 8 هزار و 500 متر زیربنا دارد.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این ساختمان، خاطرنشان کرد: 11 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این ساختمان هزینه شده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به زودی ساختمان دادگستری گچساران با 3 هزار متر مربع افتتاح می‌شود، گفت: ساختمان دادگستری کهگیلویه با 3 هزار مترمربع نیز به زودی افتتاح می‌شود.

مزارعی با اشاره به اینکه در برخی شهرهای استان نیاز به احداث ساختمان داریم، عنوان کرد: 9 میلیارد تومان از همان اعتبارات خاص گرفتیم و در دیشموک و اوداب و سایر شهرها هزینه شد. اولویت ما مناطق محروم است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هجمه علیه دستگاه قضایی به انصافی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین