تاریخ انتشار:۲۳:۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
فردا در فرهنگسرای ارشاد
عصر دنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: هفته فرهنگ و هنر شهرستان فردا عصر به کار خود پایان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از 21 آذر ماه آغاز شده است فردا به کار خود پایان می‌‎دهد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های این هفته مطابق روز شمار هر روز در فرهنگسرای دهدشت برگزار می شود انجمن‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها مشارکت دارند.

اکران فیلم‌های کوتاه آثار برگزیده هنرمندان شهرستان از جمله محمد سلیمی راد و رحیم دادوند که در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب مقام شده‌اند یکی از برنامه‌های روزانه هفته فرهنگ و هنر است.

نمایش‌های خیابانی که به موضوع آسیب‌های اجتماعی از قبیل اعتیاد می‌پردازد برنامه دیگری است که هر روز در سطح خیابان،پارک‌ها و معابر پرتردد شهر اجرا می‌شود.

هنرمندان نقش‌آفرین در نمایش خیابانی سهل الوصول بودن مواد مخدر را از عوامل بازگشت به اعتیاد از سوی کسانی می‌دانند که اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند اما در عین حال می‌گویند با اراده و پشتکار و نیز حمایت خانواده می‌توان از بلای خانمان سوز اعتیاد رهایی یافت.

 

سید ایرج کاظمی‌جو در گفت‌وگو با فارس هفته فرهنگ و هنر را فرصتی برای ارتقای فرهنگ و هنر در شهرستان دانست و گفت: امسال برای نخستین بار چنین هفته‌ای در تقویم استان نامگذاری شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای انجمن‌های فرهنگی و هنری، شاهنامه‌خوانی، شب شعر، موسیقی سنتی و اجرای طنز از برنامه‌هایی است که طی این هفته تدارک دیده شده است.

کاظمی‌جو با بیان اینکه نظیر چنین برنامه‌هایی در بخش سوق نیز برگزار شده است افزود: هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه فردا ساعت سه عصر در فرهنگسرا به کار خود پایان می‌دهد.

 

این مسؤول تصریح کرد: هفته فرهنگ و هنر مجالی است که در آن غبار روزمرگی از چهره شهر،نمادها،اسطوره‌ها و فرهنگ غنی این کهن دیار زدوده می‌شود.

کاظمی‌جو افزود:با اجرای روزانه برنامه‌های مفرح،شاد و هنری توسط اهل قلم، ادبیات، نمایش، اکران فیلم، اجرای آثار هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی و یادی از فرهنگ و زندگی دیروزمان تلاش داریم برای احیای هویت ایرانی، اسلامی و بومی در آخرین روزهای پاییز قدیم برداریم.

وی افزود: در این مراسم اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، انجمن های فرهنگی و هنری، مسؤولان ادارات و نهادها، نمایندگان ادوار مختلف مردم در مجلس، فرمانداران و بخشداران، مدیران کل، ائمه جمعه، شهرداران و رؤسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از گذشته تاکنون حضور خواهند داشت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.