تاریخ انتشار:۲۳:۱۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
همزمان با میلاد پیامبرخاتم (ص)
عصر دنا: رئیس شورای هیات مذهبی گچساران گفت: همزمان با میلاد پیامبرخاتم (ص)بوستان شهدای گمنام گچساران غرق در نور و سرور می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد رمضانی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار کرد: همزمان شدن پیروزی سربازان اسلام و مدافعین حرم در استراتژیکی‌ترین شهر سوریه این اعیاد را به عید بزرگ مسلمانان تبدیل کرد.

رئیس شورای هیات مذهبی افزود: در ماه‌های گذشته شاهد این بودیم که آمریکا و هم ‌پیمانانش به دنبال تجزیه سوریه بودند، اما خوشبختانه شاهد آن هستیم سربازان اسلام آنها را ناامید کردند.

وی در ادامه به جشن با شکوه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت همزمان با 17 ربیع الاول سالروز میلاد رسول اکرم (ص) جشن باشکوهی در بوستان شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: این جشن روز شنبه راس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیات مذهبی اذعان کرد: اجرای برنامه‌هایی نظیر قرآن، نمایش، طنز توسط هنرمندان، مولودی خوانی و ... را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: در ادامه جشن، نماز جماعت وحدت در همان مکان برگزار می‌شود و همچنین ناهار ویژه مراسم نیز برای پذیرایی از شهروندان تدارک دیده شده است.

وی از عموم شهروندان گچسارانی دعوت کرد تا در این جشن باشکوه شرکت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین