کد خبر: ۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار:۲۳:۰۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
عصر دنا: مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به اظهارات و مواضع نسنجیده و غیرواقعی مقامات انگلیس، به کاردار این کشور در تهران ابلاغ شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بدنبال اظهارات و مواضع نسنجیده مقامات انگلیسی در قبال نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران سوریه، عصر امروز ( ٢٦ آذر ٩٥) در غیاب سفیر انگلیس در تهران، کاردار این کشور توسط معاون مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران نسبت به اظهارات و مواضع نسنجیده و غیر واقعی مقامات آن کشور به وی ابلاغ و نسبت به تاثیرات مخرب این اظهارات و مواضع  بر وضعیت انسانی سوریه و صلح و امنیت بین المللی هشدار داده شد.

قاسمی افزود: در این جلسه مقام وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در جهت برقراری صلح و ثبات در سوریه و ارائه کمک های انسانی به مردم آن کشور، بر ضرورت قطع هرگونه کمک و حمایت دولت انگلیس از گروههای تروریستی تاکید کرد.
منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی